رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به رانندگان و زائران اربعین در خصوص احتمال ریزش سنگ در محور حمیل - سرابله به علت بارش باران هشدار داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۵۴
احتمال ریزش سنگ در محور حمیل سرابله

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر آغاز بارش باران از عصر پنجشنبه (۳ آبان) لازم است رانندگان و زوار اربعین هنگام تردد از مسیر‌های کوهستانی دقت داشته باشند.

وی گفت : باتوجه به دو طرفه بودن بخشی از محوراسلام آبادغرب - حمیل و حمیل - سرابله رانندگان از هر گونه سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.

حیدری افزود : بهتر است رانندگان پس از هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت داشته باشند و به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی نیز دقت کنند.

وی افزود : به منظور تردد آسانتر زائران محدودیت‌های ترافیکی نیز اعمال شده از جمله اینکه عبور ومرور انواع موتورسیکلت از روز ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان در تمام محور‌هایی که زائران تردد خواهند داشت، ممنوع است.

وی گفت : همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد فاسدشدنی و سوخت داخلی از اسلام آبادغرب به پلدختر و حمیل به سرابله و بالعکس در این مدت ممنوع اعلام شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها