مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

کشف محموله 5 میلیاردی گوشت قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف محموله 5 میلیارد ریالی گوشی قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: تاکنون هشت محموله گوشی قاچاق در زنجان کشف شده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۱۶
کشف محموله 5 میلیاردی گوشت قاچاق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،مرتضی ممیزی اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولیدات داخلی، تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از مراجع رسیدگی‌‌‌کننده به تخلفات قاچاق کالا و ارز برنامه اصلی خود را مقابله با قاچاقچیان قرار داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه امسال پرونده‌های متعددی در حوزه قاچاق در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است، گفت: بیشترین پرونده‌های قاچاق رسیده در حوزه البسه بوده است.

وی همچنین از رسیدگی به هشت پرونده قاچاق گوشی تلفن همراه خبر داد و تصریح کرد: اخیرا نیز یک محموله گوشی قاچاق که شامل 220 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه بود؛ کشف شد.

ممیزی با اشاره به اینکه محموله مذکور از یک دستگاه خودروی وانت آریسان کشف شد، گفت: ارزش این محموله 5 میلیارد ریال بود که متهم آن به تعزیرات حکومتی خدابنده معرفی و پرونده مربوطه در این حوزه تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از رسیدگی به 22 پرونده قاچاق سوخت در زنجان خبر داد و افزود: طبق آمار، محموله‌های قاچاق سوخت در استان نسبت به سال قبل 50 درصد افزایش یافته است.

وی همچنین از کشف ماینر استخراج کننده ارز قاچاق بین کالاهای مکشوفه خبر داد و تصریح کرد: پرونده متهم این پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تشکیل و بر اساس حکم صادره، عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی 800 میلیون ریالی محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها