یک اقتصاددان در گفتگو با «جام جم آنلاین»:

شریعتمداری سیستم رانتی و بدون نظارت را راه اندازی کرد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

به نظر می رسد مجلس موافق حضور شریعتمداری در وزارت کار نیست

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تنها گزینه ای که مجلس بدون ارائه برنامه ها، برروی آن توافق دارد وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت است.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۰۹
به نظر می رسد مجلس موافق حضور شریعتمداری در وزارت کار نیست

ولی ملکی نماینده مشکین شهر در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه رضا رحمانی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت مورد توافق نمایندگان است، افزود: درمورد 3 گزینه دیگر نمایندگان نظراتی دارند که باید در جلسات کارشناسی پیرامون آن تصمیم گیری شود.


این نماینده مردم در مجلس با تاکید بر اینکه آقای رحمانی در بخش صنعت و مجلس حضور داشته و بر این دو بخش اشراف دارد و با اعلام برنامه‌های خود رضایت مندی خوبی را در کمیسیون صنایع کسب کرد،خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون از پاسخ‌ها و اعلام برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رضایت داشتند و نظر کلی کمیسیون در خصوص این وزیر پیشنهادی مثبت بود.

وی تاکید کرد: هر چند در مورد اقای اسلامی و دژپسند اطلاعاتی در دست است اما باید برنامه های خود را به مجلس و کمیسیون های تخصصی ارائه بدهند.

ملکی درخصوص معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر رفاه نیز گفت: دولت اختیار دارد که هر کسی را می‌خواهد به مجلس معرفی کند، ولی واکنش مجلس در معرفی ایشان به عنوان وزیر رفاه واکنش مثبتی نبود چون وقتی نام اقای شریعتمداری در صحن علنی مجلس خوانده شد. نمایندگان با گفتن کلمه ۲ به معنی مخالف ، واکنش منفی نشان دادند که این یکی از مشکلات ایشان است.

وی با بیان اینکه ظاهرا شریعتمداری نمی خواسته در کابینه دولت حاضر شود افزود: دولت به هر طریقی تصمیمی گرفته و به هر حال ایشان معرفی شده، لذا باید نظراتشان را درمورد وزارتخانه رفاه شنید.

ملکی نماینده مشکین شهر در مورد این که ایا افراد معرفی شده می توانند کابینه را از شرایط اقتصادی اقتصادی فعلی خارج کنند گفت: بنده روی وزرای پیشنهادی صنعت و کار نظر دادم اما روی دو نفر دیگر(وزرات مسکن و اقتصاد ) نظری ندارم تا برنامه‌های آنها را ببینم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها