اولین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» اسفند سال گذشته برگزار شد، مسئولان برگزاری این نمایشگاه امسال تصمیم گرفتند آن را در تاریخ نوزدهم و بیستم آذر ماه 97 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار کنند.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۹۰
دومین همایش تهران هوشمند آذرماه برگزار می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، معاونت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از دو وزیر، شهردار، رئیس شورای شهر و چهره های بین المللی شهر هوشمند برای ایراد سخنرانی در همایش امسال دعوت کرده اند، رویدادی که با شعار «تهران من، تهران هوشمند»، افزایش مشارکت شهروندان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در همایش امسال یک بخش کارگاهی در خصوص مسائل مختلف شهر هوشمند داریم که در آن ابعاد شش گانه اقتصاد هوشمند -حکمرانی هوشمند، جابه‌جایی هوشمند، محیط هوشمند، زندگی هوشمند، زیرساخت هوشمند و اقتصاد هوشمند- مورد بررسی و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر پنل ها و کارگاه هایی که برگزار می کنیم، در بخش نمایشگاهی نیز فعال هستیم. سال گذشته شرکت های بزرگ حوزه شهر هوشمند و اپراتورهای تلفن همراه و دیگر بازیگران اکوسیستم نوآوری در کنار ما حضور داشتند و قصد داریم امسال نیز با تسهیلات خاص، میزبان آن ها باشیم.

استارت آپ هایی که در نمایشگاه ما حضور دارند منتخب هستند اما کسانی که علاقه دارند در همایش ها شرکت کنند، باید از قبل در سایت ثبت نام کنند. حضور در همایش ها رایگان است.

علاقمندان برای حضور در دومین دوره همایش و شرکت در بخش نمایشگاهی می‌توانند با دبیرخانه اجرایی با تلفن‌های 66553828- 66553347 (021) در ارتباط باشند و یا با مراجعه به سایت smart.tehran.ir برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها