با برودت هوا و پیش‌بینی بارندگی در ایلام، در نشست حوادث غیرمترقبه در مهران اعلام شد همه امکانات از جمله مهمانسراهای ادارات، مساجد، تکایا و حسینه‌ها برای زائران اربعین آماده خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۰۱
برودت هوا و پیش‌بینی بارندگی در ایلام/ همه‌ی امکانات آماده‌ی اسکان زائران اربعین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سیستم بارشی از عصر دیروز شنبه 28 مهر و امروز آسمان نقاط مختلف استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اوج فعالیت این سامانه بارشی روزهای یکشنبه و دوشنبه خواهد بود و شدت بارش‌ها در روز یکشنبه بیشتر است .
آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد وسایل نقلیه، خطر صاعقه و مه‌گرفتگی در جاده های کوهستانی از پیامدهای احتمالی این سامانه است و طی ساعاتی از امروز و امشب احتمال بارش های پراکنده در این شهرستان وجود دارد اما اوج بارش ها فردا و پس فردا است که باید مسئولان تمهیدات لازم برای زائران را بیاندیشند .
همچنین طی روزهای یک شنبه و دوشنبه نقاط مرزی شاهد وزش باد شدید خواهند بود که به علت سرعت وزش باد شکل گیری توده ای غبار محلی در نواحی مرزی دور از انتظار نخواهد بود.

«نظام ملکشاهی» فرماندار مهران در نشست حوادث غیر مترقبه مهران اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی در روزهای آینده همه امکانات و مهمانسراهای ادارت،مساجد،تکایا و حسینه ها برای زائران اربعین آماده شوند.

وی با بیان اینکه خودروهای زوار به پارکینگ‌های دارای مجوز و شناسنامه‌دار هستند هدایت خواهند شد، همزمان با خروج زاوار شاهد ورود آنها از مرز مهران هستیم به گونه ای که دیروز ۵۰ هزار نفر خارج شد و ۵ هزار نفر وارد شدند و پیش‌بینی می‌کنیم این میزان امروز افزایش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها