سخنگوی وزارت خارجه ایران به ادعای نهادهای اطلاعاتی آمریکا درباره تلاش تهران برای دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۸۶
قاسمی: ادعاهای مقامات آمریکا درباره دخالت ایران در انتخابات کنگره توهم است

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام قاسمی سخنگو ی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعای بی پایه اخیر نهادهای اطلاعاتی، قضایی و امنیتی دولت آمریکا مبنی بر دخالت ایران در انتخات میاندوره ای آن کشور، اظهارداشت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورهاست و تلاش مقام های آمریکایی برای نسبت دادن دخالت و تاثیرگذاری در انتخابات کنگره آمریکا به جمهوری اسلامی ایران از اساس نادرست و ناراست بوده که احتمالا ناشی از نوعی توهم ناشناخته است.

قاسمی با اشاره به این که ادعای مشابهی را نیز چندی پیش مشاور امنیت ملی آمریکا بدون هیچ سند و مدرکی مطرح ساخت، افزود: کاخ سفید مدتی است می کوشد با اغراض سیاسی خاص داخلی اتهاماتی را به سایر کشورها نسبت دهد و هر روز نام یک کشور را به فهرست موهوم خود در این رابطه اضافه می کند.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: در حالی که رئیس جمهور آمریکا مدعی است از زمان روی کار آمدن او ایران سرگرم مسائل داخلی خود است و چنان ضعیف است که حتی دیگر توان فکر کردن به مسائل منطقه ای را ندارد و تنها به بقای خود می اندیشد، پس چگونه است "چنین کشورِ" به زعم آنان به خود مشغول و درون گرا می تواند در انتخابات پارلمانی "چنان کشوری" دخالت و اثر گذاری کند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها