دبیر کمیته اعزام ستاد اربعین گفت: زوار تهرانی امشب ۵۰ هزار روادید اربعین خود را دریافت می کنند.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۳۳
توزیع ۵۰ هزار روادید اربعین در تهران تا امشب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، مرتضی آقایی امروز شنبه در گفتگو با رادیو اربعین ابراز داشت: با رفع مشکل توزیع گذرنامه های روادیددار زوار تهرانی از طرف سازمان حج و زیارت از امروز شاهد تسریع در صدور روادید خواهیم بود.

وی افزود: تاکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد برای یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر روادید صادر شده است.

آقایی در خصوص میانگین زمان دریافت روادید در استان ها گفت: در ۱۳ استان روادید ۲۴ ساعته، در پنج استان ۴۸ ساعته، در ۱۱ استان ۷۲ ساعته و در سه استان تهران، شیراز و کهگیلویه و بویر احمد بیش از ۷۲ ساعت روادید اربعین صادر می شود که با تلاش برای رفع مشکل توزیع گذرنامه و روادید زوار در این سه استان امیدواریم عزیزان زائر مدارک خود را در اسرع وقت دریافت کنند.

وی در خصوص مشکل روادید در قم نیز گفت: مشکل پیش آمده به خاطر حضور اتباع افغانی و سامان دادن به امورات آنها بود که تیم کاری این استان هم تقویت شده و امیدوارم از امروز زمان تحویل روادید قم نیز به ۴۸ ساعت کاهش یابد.

دبیر کمیته اعزام ستاد اربعین همچنین اضافه کرد: ارز مسافرتی تعیین شده از طرف بانک مرکزی از فردا طبق روال تعیین شده به زوار پرداخت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها