معاون فرماندهی انتظامی کرمانشاه با اشاره به بسته بودن مرزهای این استان برای خروج زائران اربعین گفت: در مرز مهران استان ایلام هیچ‌گونه ویزایی برای اربعین صادر نمی‌شود و خروج از مرز نیز بدون ویزا امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۰۰
عدم صدور ویزای اربعین در مرز مهران؛ ایستگاه‌های پلیس در کنار موکب‌ها استقرار یافت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: استان کرمانشاه محل تردد زائران اربعین است که از کنگاور وارد استان شده و از اسلام‌آباد غرب به سمت مرز مهران تردد می‌کنند که در این مسیر تدابیر امنیتی و انتظامی در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: از ورودی شرقی شهرستان کنگاور تا مسیر گواور و حمیل و مرز مشترک با شهرستان ایلام موکب‌های اربعین مستقر شده‌ که عوامل انتظامی در کنار موکب‌های این مسیر حضور دارند.

آمویی با بیان اینکه ایستگاه‌های پلیس در کنار موکب‌هایی که برای استراحت تدارک دیده شده به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران است عنوان کرد: عوامل انتظامی به صورت آشکار و نامحسوس امنیت استقرار و تردد زائران را تحت نظر خود دارند.

معاون فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: همکاران پلیس گذرنامه در راستای ارائه خدمات مضاعف برای صدور گذرنامه زائران اربعین تا زمانی که افراد مراجعه کنند حضور داشته باشند موظف به ارائه خدمت به زائران هستند.

آمویی خاطرنشان کرد: امنیت مطلوبی در مرز مهران با توجه به آمادگی همه عوامل انتظامی، امنیتی، ارتش و سپاه برقرار است که نیروی انتظامی نظارت ویژه بر خدمات‌رسانی به زائران دارد و عوامل پلیس‌راه نیز امنیت عبور و مرور را در سطح جاده‌‌ها رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه خروج از مرزها برای حضور در پیاده‌روی اربعین بدون ویزای عراق امکان‌پذیر نیست بیان کرد: زائران باید در گرفتن ویزا اهتمام داشته باشند زیرا بدون ویزا امکان خروج از مرزها وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها