یک رسانه آمریکایی به نقل از یک منبع آگاه از هشدار وزیر خارجه آمریکا به ولیعهد سعودی در ارتباط با پرونده جمال خاشقجی خبر داده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۸۷
هشدار پامپئو به بن‌سلمان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، اعلام کرد مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در جریان دیدار سه شنبه خود با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به وی گفته است سعودی‌ها باید به سرعت تحقیقات خود را در مسئله ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه‌نگار معارض انجام دهند.پامپئو به بن سلمان گفته است که آینده‌اش در بوته آزمایش قرار دارد.

منبع مذکور گفته است نباید لبخندهای تصاویر پامپئو و بن سلمان را اشاره‌ای به اینکه دیدار دوستانه بوده، قلمداد کنیم، این لبخند‌ها در پایان تصویر پایان یافته است، چرا که پامپئو به سعودی‌ها گفته است زمان کوتاه است و آنها باید با افراد ذیربط به طور جدی برخورد کنند.

پامپئو به بن سلمان گفته است به صراحت می‌گویم اگه کاری انجام ندهند ایالات متحده حتما با این مسئله برخورد خواهد کرد، ایالات متحده تدابیری را اتخاذ خواهد کرد، زیرا جهان خواستار آن است و رئیس جمهور دونالد ترامپ هم مجبور خواهد شد این کار را به سبب فشار جهانی انجام دهد.

به گفته این منبع، وزیر خارجه آمریکا به ولیعهد سعودی گفته است آینده‌اش در بوته آزمایش قرار دارد.

منبع مورد اشاره سی ان ان به چگونگی واکنش و پاسخ محمد بن سلمان یا سعودی‌ها در قبال اظهارات پامپئو اشاره نکرده اما از قول بن سلمان گفته است پیام دریافت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها