رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر:

انبار احتکار برنج هندی و روغن نباتی در پیرانشهر کشف شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر از کشف انبار احتکار برنج هندی و روغن نباتی دراین شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۳۵
انبار احتکار برنج هندی و روغن نباتی در پیرانشهر کشف شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، نامجو گفت: طی بازرسی های مشترک در سطح شهر با همکاری دستگاه های مرتبط عضو ستاد مذکور شهرستان از یک انبار، 88 کیسه 10 کیلویی برنج هندی و مقدار 90 حلب روغن نباتی 16 کیلوگرمی به ارزش تقریبی 145 میلیون ریال کشف، پلمپ و متصدی واحد به اتهام احتکار به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی گردید.

وی ادامه داد: طی هماهنگی با تعزیرات حکومتی شهرستان مصوب شد پرونده های مربوط به احتکار و اختفاء کالا خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی واحکام آن بصورت فوری صادر و اعمال قانون شوند .

ایشان اظهار کرد: افزایش نظارت ها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازارکالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود .

نامجو ادامه داد :در کشف انبارهای مذکور مردم نقش بسزایی داشته و کشف انبار مذکور برابر گزارشات مردمی انجام گرفته است و انتظارما این است مردم در آینده هم در راستای مبارزه با محتکران با این اداره همکاری لازمه را داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر در پایان گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر تماس حاصل فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها