خدیجه چنگیز نامزد «جمال خاشقجی» فعال منتقد سعودی با انتشار آیه ای از قرآن کریم در صفحه توئیتر خود، به صورت تلویحی ریاض را عامل کشتن عامدانه خاشقجی دانست.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۱۳
طعنه نامزد خاشقجی به ریاض درباره قتل وی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، «خدیجه چنگیز» نامزد جمال خاشقجی، روزنامه نگار و فعال منتقد سعودی پست معناداری را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وی با انتشار آیه ای از قرآن کریم، تلویحا سعودی ها را متهم به کشتن عامدانه خاشقجی کرده است.

در پست توئیتری خدیجه چنگیز این آیه شریفه از قرآن کریم به چشم می خورد؛ «وَ مَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فِیها وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظِیماً».

معنای این آیه شریفه از سوره مبارکه «نساء» به این صورت است که؛ «و هر کس مؤمنی را به عمد بکشد مجازات او (آتش) جهنم است، که در آن جاوید (معذّب) خواهد بود و خدا بر او خشم و لعن کند و عذابی بسیار شدید بر او مهیا سازد».

در واقع، نامزد خاشقجی با انتشار این پست توئیتری معنادار تلاش کرده تا سعودی ها را به عنوان عامل کشتن خاشقجی معرفی کرده و اعلام کند که آنها عامدانه دست به این کار زده اند.

این پست توئیتری پس از آن منتشر شد که خبرهای زیادی در رسانه ها مبنی بر تلاش ریاض برای غیرعمدی جلوه دادن مرگ خاشقجی، مطرح شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
۰
۰
این روزها اكثر كشورهای اسلامی و مسلمانان به جان هم می افتند و همدیگر را می كشند وهمه هم به آیه های قرآن استناد می كنند . معلوم نیست كه اگر همه اینها به قرآن اعتقاد دارند پس چرا با هم می جنگند ؟ مگر خدا وقران اینها چند تااست ؟!!

نیازمندی ها