مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

توقیف بیش از ۳۴ هزار لیتر نفت‌گاز در محور زنجان - قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیش از ۳۴ هزار لیتر نفت‌گاز در محور زنجان - قزوین توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۷۰
توقیف بیش از ۳۴ هزار لیتر نفت‌گاز در محور زنجان - قزوین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،مرتضی ممیزی با اشاره به ضبط خودروی تریلر نفت‌کش، اظهار کرد: ۲۴ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز یارانه‌ای قاچاق در محور زنجان - قزوین توقیف و پرونده برای آن تشکیل و برای بررسی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.

این مسئول ادامه داد: این مقدار سوخت یارانه‌ای به صورت غیرمجاز در محور زنجان - قزوین، در حال حرکت بود.

وی با اشاره به ارزش محموله کشف ‌شده، افزود: ارزش این نفت‌گاز بالغ‌ بر یک میلیارد ریال بود که با احراز قاچاق بودن محموله، علاوه ‌بر ضبط نفت‌کش و سوخت به نفع دولت، پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز مقرر شده است.

ممیزی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به ‌صورت جدی در حال پیگیری است. مبارزه با قاچاق سوخت یکی از موارد مهم است که همواره مورد توجه بوده و فعالیت‌های مهم و تاثیرگذاری در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه، قاچاق کالا و سوخت ضربه مهلکی به بدنه کشور وارد می‌کند و باید با جدیت با این پدیده مقابله کرد، یادآور شد: برای نظارت دقیق و مستمر بر بازار، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به دستگاه‌های ذی‌ربط گزارش دهند و برای حفظ ثبات در بازار و جلوگیری از تخلف باید از همه توان استفاده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها