خودروی فورد موستانگ قاچاقی که بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارد در البرز توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۲۰
توقیف خودروی قاچاق میلیاردی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت: انتقال دهنده این خودرو به داخل کشور، اقدام به نصب پلاک جعلی کرده بود که درسطح معابر استان البرز شناسایی و توقیف شد.

علی اکبر مختاری افزود: عامل قاچاق این خودرو به پرداخت پنج میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه دراین استان درحال اجرا است، گفت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش به خصوص تجار و صنوف مرتبط خواست نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: در صورت مشاهده تخلف ،علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات های قانونی محکوم می شوند.

مختاری نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان البرز کشف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها