فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در عملیات پلیس شهرستان دلیجان، اعضای یک باند سرقت احشام دستگیر شدند و ۲۰ راس دام سرقت شده از آنان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۱۰
اعضای باند سرقت احشام در دلیجان دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، علی هاشمی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان دلیجان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی سارقان ادامه یافت تا این که سرنخ هایی از اعضای یک باند سرقت به دست آمد و در روز گذشته، زمانی که گزارش سرقت گوسفندان یکی از دامداری های شهرستان دلیجان به پلیس اعلام گردید،‌ بلافاصله تمهیدات اجرایی برای دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار داشت: سرانجام پس از گذشت مدت زمان کوتاه از وقوع سرقت، دو نفر از سارقان سابقه دار، هنگام جابجایی تعداد ۲۰ راس گوسفند سرقت شده با دو دستگاه خودروی نیسان و پژو در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و دستگیر شدند.

هاشمی یادآور شد: با ادامه تحقیقات پلیس، دو همدست دیگر سارقان مذکور نیز شناسایی و در عملیاتی جداگانه از سوی پلیس شهرستان دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: چهار متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها