قرارگاه رسانه ای اربعین با حضور دکتر دارابی معاون امور استان های صدا و سیما و سردار اشتری فرمانده نیرو ی انتظامی امروز یکشنبه 22 مهر، در مرز مهران و به صورت هم زمان در مرز های شلمچه و چزابه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۶۸
افتتاح قرار گاه رسانه ای اربعین در مرز مهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر دارابی در این مراسم با اشاره به تلاش همکاران رسانه ملی برای انعکاس همایش اربعین حسینی گفت : علاوه بر افتتاح قرارگاه رسانه ای درمرز های مهران، شلمچه و چزابه برای نخستین بار نیز قرار گاه رسانه ای اربعین در مرز میرجاوه راه اندازی شد.
معاون امور استان های صدا و سیما گفت: بیش از 700 نفر از برنامه سازان انعکاس شور و شعور همایش اربعین حسینی را از 150 شبکه استانی، ملی و بین المللی منعکس خواهد کرد.
دکتر دارابی با اشاره به حضور مستمر و برنامه سازان از امروز تا یک هفته پس از اربعین افزود: قرار گاه فضای مجازی هم در پایانه های مرزی فعال شده و اخبار اربعین را در شبکه های اجتماعی منعکس می کنند.
معاون امور استان ها ی صدا و سیما در ادامه گفت : با افتتاح قرار گاه رسانه ای اربعین و حضور فعال رسانه ای علاوه بر اطلاع رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین، با تولید و پخش برنامه های مختلف مردم هر روز بصورت زنده در جریان حال و هوای زوار در مرزهای بین المللی و بزرگترین راهپیمایی شیعیان جهان قرار می گیرند.
دارابی با اشاره به رونمایی از 35 مستند کوتاه و بلند با موضوع پیاده روی اربعین که سال گذشته به همت شبکه های استانی صدا و سیما تولید شده بود تصریح کرد: امسال نیز برنامه سازان شبکه های استانی در قالب گروه های مختلف خبری و مستند آثاری را تولید و آماده پخش خواهند کرد.
دکتر شیروی، مدیر کل صداو سیمای مرکز ایلام نیز در مراسم آغاز عملیات رسانه ای اربعین در مرز بین المللی مهران گفت: با افتتاح استودیوهای صدا، سیما و خبر ، معاونت های برنامه ساز رسانه استانی مرکز ایلام از امروز بیست و دوم مهرماه تا یک هفته پس از مراسم اربعین، شور و شعور زائران اباعبدالله الحسین و همچنین حضور مسئولین کشوری و لشکری به مرز مهران را، به صورت زنده به تمام جهانیان منعکس خواهند کرد.
مدیرکل صدا و سیمای ایلام افزود: 113 کیلومتر فیبر نوری ازمرکز در ایلام تا مهران و بسیج بیش از 130 نفر از همکاران در قرارگاه رسانه ای مهران نشانه ای از عزم و تلاش همکارانم در صدا و سیمای ایلام است.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی نیز با قدردانی از خدمات شبکه های استانی صدا و سیما به خصوص قرارگاه های رسانه ملی در انعکاس همایش بزرگ اربعین گفت: امسال نیز صدا و سیما در کنار پلیس تلاش می کند تا با اطلاع رسانی دقیق از مرزهای کشور مردم را در جریان آخرین خبرها قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها