یکی از موثرترین شیوه‌های برندینگ و تبلیغات برای کسب و کار نوپا و یا شرکت بزرگ شما، استفاده از هدایای تبلیغاتی است.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۵۹
استفاده از تیشرت تبلیغاتی: یک میانبر در راستای برندینگ

به نظر می‌رسد هدایای تبلیغاتی تاثیر چندانی در بهبود وضعیت برند ندارند، اما در واقع به هیچ وجه اینطور نیست.

هدایای تبلیغاتی نقش زیادی در معرف برند شما و معرفی هویت برند به دیگران، دارند. فرض کنید شما صاحب یک رستوران فست فود هستید و تیشرت تبلیغاتی مخصوص به خود را دارید.

وقتی یکی از کارکنان شما برای استراحت به بیرون مغازه می‌رود در حالیکه تیشرت تبلیغاتی برند شما را پوشیده است، خیلی راحت و ساده تیشرت تبلیغاتی باعث می‌شود دیگران با برند شما آشنا شوند و به سمت رستوران شما بیایند.

تیشرت تبلیغاتی جز هدایای تبلیغاتی بسیار موثر است که پتانسیل‌های زیادی دارد زیرا هم ارزان است و هم شما می‌توانید با طرح‌های بسیار زیبا آن را تزیین کنید و به مشتری هدیه کنید البته بسیاری از افراد به خاطر بی سلیقگی و خوب طراحی نکردن تیشرت، باعث می‌شوند که فرد بعد از گرفتن تیشرت به عنوان هدیه تا همیشه آن را گوشه‌ای از کمدش بگذارد و یا از آن برای تمیز کردن خانه استفاده کند! اما اگر به درستی و زیبایی تیشرت تبلیغاتی خود را دیزاین کنید، می‌توانید باعث شوید که فرد از آن تیشرت زیاد استفاده کند و از اینجاست که مزایا برای شما آغاز می‌شوند:

مزایای تیشرت تبلیغاتی برای برند شما

• فرد با پوشیدن تیشرت باعث می‌شود توجه دیگران به برند شما جلب شود. این کارکرد را تیشرت به صورت ویژه‌ای دارد زیرا به صورت عمومی لباس یکی از عناصری است که ما نسبت به آن حساستر از بقیه موارد هستیم، در نتیجه توجه ما را بیشتر به خودش جلب می‌کند. همچنین لباس یکی از مواردی است که همیشه دیده می‌شود و این باعث می‌شود تیشرت تبلیغاتی یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی باشد.

• وقتی به فرد یک تیشرت تبلیغاتی هدیه می‌دهید، او با هر بار استفاده از این هدیه تبلیغاتی به یاد شما و خدمات شما خواهد افتاد و این باعث می‌شود نام برند شما در ذهن او همیشه بماند. همچنین اگر این هدیه تبلیغاتی جز مزایای استفاده از خدمات شما باشد، باعث می‌شود که مشتری ترغیب شود که باز هم از خدمات شما استفاده کند.

مزایای تیشرت تبلیغاتی برای افراد داخل شرکت

یکی از استفاده‌های تیشرت تبلیغاتی، استفاده در رستوران‌ها و کافه‌ها است. وقتی کارمندان و کارکنان شما در این مراکز همگی لباس یک شکل برند شما را به تن می‌کنند چند تاثیر خوب در راستای برندینگ شما خواهد داشت:

• اولا باعث می‌شود برند شما به نظر سازمان یافته و بزرگ برسد.
• دوما به کارمندان شما هویت می‌دهد( به عنوان کسانی که در برند شما کار می‌کنند.)
• سوما اگر از طرح جالبی استفاده کنید توجه افراد را به خودش جلب خواهد کرد.
• چهارما تیشرت تبلیغاتی در معرفی شبکه‌های اجتماعی شما به مشتری نقش موثری ایفا خواهد کرد.

به صورت کلی در یک رستوران، اگر لباس پرسنل یک شکل باشد و از تیشرت تبلیغاتی برندتان استفاده کنید هم باعث می‌شوید که کارمندان به راحتی از مشتریان قابل تشخیص باشند و هم حس یکپارچگی بین کارمندان و برند را به مشتری انتقال می‌دهید. و این یکپارچگی باعث می‌شود تصویر خوب و مطلوبی از برند شما در ذهن مخاطب و مشتری نقش ببندد و برند شما تا مدت طولانی در خاطر مشتری باقی بماند.



همچنین استفاده از تیشرت تبلیغاتی برای هدیه دادن به مشتریان در مناسبت‌های خاص را هم فراموش نکنید. شما با دادن این هدیه ساده یک قدم بزرگ در راستای معرفی برند خود و جای کردن برند خود در دل مشتری برداشته‌اید.

دقت کنید که حتما از طرح جالبی برای روی تیشرت استفاده کنید. تیشرت جز هدایایی است که تقریبا همه دوست دارند و استفاده خواهند کرد پس اگر طرح شما جالب باشد می‌توانید مطمئن باشید که مشتری از آن استفاده خواهد کرد و آن را دوست خواهد داشت.

همچنین می‌توانید از این هدیه تبلیغاتی استفاده کنید تا مشتریان ثابت خود را وفادارتر کنید. مثلا بعد از تعداد مشخصی خرید، یا با معرفی این برند به دوستان‌تان از ما هدیه بگیرید. و شما این هدیه را تیشرت‌های زیبا در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در نظر می‌گیرید.

در نتیجه مشتری شما ترغیب می‌شود هر طور شده در راستای معرفی برند شما کاری انجام دهد تا از شما هدیه بگیرد و همچنین ترغیب می‌شود که از شما بیشتر خریداری کند و مشتری شما باقی بماند.



وقت آن است که سری به سایت راما گیفت بزنید

اگر شما هم مثل من فهمیدید که این حرکت تبلیغاتی ساده چقدر تاثیرگذار خواهد بود، سری به سایت راماگیفت بزنید.

حالا وقت آن است که یک طرح زیبا و رنگ‌های جذابی انتخاب کنید، به بخش هدایای تبلیغاتی وارد شوید و از راما گیفت تیشرت تبلیغاتی مخصوص برند خود را سفارش بدهید.

قیمت این تیشرت‌ها با توجه به جنس پارچه و چاپ و گلدوزی پشت و روی تیشرت انجام می‌گیرد. سعی کنید سلیقه به خرج بدهید و طرحی را انتخاب کنید که اگر به خودتان هدیه بدهند، شما آن را زیاد بپوشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها