فرماندار رامسر با اشاره به خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سیل اخیر گفت: ۱۰ واحد مسکونی به صورت کامل تخریب شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۳۶
تخریب کامل ۱۰ واحد مسکونی براثر سیل در رامسر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر،محمد آزاد از خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی سیل اخیر خبر داد و با بیان اینکه با اخطار هواشناسی جهت بارش سیل ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه داد و در آماده باش کامل قرار گرفتیم گفت: در ابتدای شروع بارش باران شاهد وزش باد و شدت بارش بودیم که معابر و خیابانها دچار آبگرفتگی شد و رودخانه ها مقدار دبی آبشان بالا رفت به گونه ای که از بستر طغیانی خارج شدند.

وی افزود: در سیل اخیر ستاد مدیریت بحران با استقرار در مکانهای مختلف مشغول فعالیت بود و در ابتدای کار قطعی تلفن همراه در رامسر به علت قطعی فیبر نوری آسیب دیده در منطقه شیرود بود که برطرف شد و با تلاش شبانه روزی از خسارت جانی جلوگیری کردیم.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت شاهد بارش بیش از ۳۰۰ میلی متر باران بودیم که سبب خسارات شدید مالی شد تصریح کرد: بر اثر بارش شدید باران ۱۰ واحد مسکونی به صورت کامل تخریب و بخشی از خانه ها و منازل مسکونی و انبارها دچار آبگرفتگی شد.

وی گفت: زیرساخت ها در حوزه آب شهری و روستایی، مخابرات، گاز و پل ها و بستر رودخانه ها دچار آسیب جدی شد.

محمد آزاد رانش کوه، ریزش جاده ها،رانش زمین را به عنوان خسارات جدی در سیل اخیر عنوان کرد و افزود: در شرایط بحرانی معاون رئیس جمهور دکتر نوبخت، رئیس مدیریت بحران کشور نجار، رئیس بنیاد مسکن کشور تابش و استاندار مازندران از مناطق آسیب دیده بازدید کردند و دستورات لازم جهت بازسازی مناطق آسیب دیده صادر شد.

فرماندار رامسر خاطر نشان کرد: در سیل اخیر ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به واحدهای مسکونی و زیرساختهای شهرستان رامسر وارد شد و نیاز است ماشین آلات مورد نیاز از سوی دستگاهها حضور پیدا کنند تا با لایروبی رودخانه ها و آماده سازی جاده ها و برگرداندن آنها به وضعیت اولیه با تخصیص اعتبارات اقدام کنیم.

وی خواستار رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم در جلوگیری از ایجاد بنا در حریم رودخانه ها شد تا از خسارات جدی جلوگیری شود..

سیل اخیر در مازندران بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها