فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر ضعیف شدن ایران پس از به قدرت رسیدنش واکنش نشان داد و اعلام کرد، «این تصور اشتباه است».
کد خبر: ۱۱۶۹۷۲۱
به زمان نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده‌ایم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار «محمد علی جعفری» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با شبکه خبری المسیره، به اظهارات اخیر دونالد ترامپ که مدعی شده بود، ایران از زمان به قدرت رسیدن وی ضعیف شده است، پاسخ داد.

وی افزود: اگر پیش‌تر توانایی ایران در دفاع از آسیای جنوب غربی و نه تسلط بر آن، 12 دقیقه بود، اکنون این زمان کمتر نیز شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران در صورتی که امنیت آن در معرض خطر قرار بگیرد، از پاسخ در خارج از مرزهای خود هرگز دریغ نخواهد کرد.

سردار جعفری درباره محور مقاومت در منطقه اعلام کرد که هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد و جبهه مقاومت پس از جنگ در سوریه و عراق قوی‌تر شده است.

او درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران هم گفت که مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران یک مساله طبیعی تبدیل شده است و به آن عادت کردیم. ایران با وجود این تحریم‌ها قوی‌تر و انسجام ملی آن بیشتر خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در پایان این گفت‌وگوی کوتاه تصریح کرد: ایران تا نابودی رژیم صهیونیستی، مقاوم خواهد بود و اکنون به آن زمان نابودی رژیم غاصب نزدیکتر شده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها