سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد

اسامی دفاتر مجاز فروش بلیت پروازهای اربعین

سازمان هواپیمایی کشوری اسامی 24 دفتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۳۰
اسامی دفاتر مجاز فروش بلیت پروازهای اربعین

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان هواپیمایی کشوری، در تهران دفاتر خدمات مسافرت هوایی پیام توسعه صبا، تک ستاره، بهشاد گشت سفیران، سفیر آسمان ملل، کاریار، آدم و حوا، سورینت پرواز، نسیم بهشت امین، محراب گشت سبز، دنیای دیدنی، آسمان پرستاره، سفرهای کیش، راه تمدن پارسیان، گیتی رز، بعثت کیش، شمسا، مهد براق، نهرین پرواز مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین هستند.

همچنین در مشهد شاد شرق، پیشگامان، رهبال آسمان، در اصفهان پرستیژ تور، در شهر یزد پرشین پرواز کویر و در شیراز همگامان سفر قشم، دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین در مسیر نجف و بغداد به شمار می روند.

سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست تا از خرید بلیت از مراکز غیر مجاز خودداری کنند زیرا با سایت ها و مراکز غیرمجاز فروش بلیت برخورد خواهد شد.

این سازمان نرخ بلیت تهران - نجف - تهران، تهران - بغداد - تهران را یک میلیون و 200 هزار تومان و مشهد - نجف - مشهد، مشهد - بغداد - مشهد را یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است.

بر این اساس بهای بلیت یکسره از مبداء تهران 500 هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان است و طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، هرگونه فروش بیرون از نرخ اعلام شده تخلف محسوب شده و در صورت ارسال شکایات از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir برخورد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پروازهای اربعین حسینی از 13 آبان آغاز و تا 22 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها