معاون عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد

مصدومیت ۱۹ مسافر بر اثر واژگونی مینی بوس در سنندج

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد

واژگونی مینی بوس در بلوار شهید آوینی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از واژگونی مینی بوس در بلوار شهید آوینی و نجات ۲۵ سرنشین آن خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۸۳
واژگونی مینی بوس در بلوار شهید آوینی

به گزارش جام جم آنلاین، جلال ملکی در گفتگو با میزان اظهار داشت:ساعت ۱۳:۱۱ ظهر امروز گزارش واژگونی مینی بوس در بلوار شهید آوینی و در مقابل پمپ گاز سلمان فارسی به سازمان آتش نشانی تهران بزرگ گزارش شد که بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:با حضور مأموران آتش نشانی مشخص شد که یک دستگاه مینی بوس شخصی که ۲۵ مسافر زن و مرد و کودک سرنشینان آن بودند به دلیل نامشخصی با یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه و پست برق ورودی جایگاه واژگون شده بود.

ملکی در ادامه با اشاره به اینکه همه سرنشینان مینی بوس در وضعیت خطرناکی محبوس شده بودند و فقط تعداد کمی از آن‌ها موفق شده بودند که خود را به بیرون از خودرو منتقل کنند، افزود: آتش نشانان بلافاصله دست به کار شده وموفق شدند حدود ۱۵ سرنشینان مینی بوس را که بسیار آسیب دیده بودند بیرون بیاورند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در مینی بوس حدود ۵ کودک نیز حضور داشتند که در هنگام واژگونی به شدت آسیب دیده بودند نیز با تلاش مأموران به بیرون از مینی بوس منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شد، اضافه کرد:در محل حادثه هیچ آمار فوتی نداشتیم.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها