سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین؛

وزیر صنعت، با بی‌اعتنایی به نمایندگان، بخش اعظمی از آرای خود را از دست داده است

ملکی گفت: متاسفانه وزیر صنعت، معدن و تجارت با عدم پاسخگویی و بی اعتنایی خود به نمایندگان،بخش اعظمی از آرای خود در مجلس را از دست داده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۶۵
وزیر صنعت، با بی‌اعتنایی به نمایندگان، بخش اعظمی از آرای خود را از دست داده است

ولی ملکی نماینده مشکین شهر و عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین با اشاره به ارسال استیضاح وزیر صنعت برای طرح در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین افزود:اقای شریعتمداری در هر سه نشست تشکیل شده در کمیسیون صنایع و معادن برای بررسی استیضاح خود حاضر نشد و همین امر منجر شد تا کمیسیون این درخواست را به هیات رئیسه ارسال کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه دولت چگونه قصد دارد در شرایطی که وزیر صنعت استیضاح نشده ،وی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کند، گفت: این هم یکی از اشتباهات دولت برای معرفی آقای شریعتمداری به‌عنوان وزیر در سمت جدید است.

نماینده مردم مشکین شهر افزود: اگرآقای شریعتمداری در جلسه بررسی استیضاح حضور پیدا می‌کرد و به خواسته نمایندگان احترام می‌گذاشت شاید برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای لازم را کسب می‌کرد، اما با اقدام که انجام داد بخش اعظمی از آرای خود را از دست داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیرامون اینکه آیا مجلس با حضور آقای شریعتمداری در پست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافق است، گفت: این از اختیارات دولت است که هر کسی را می خواهد برای این سمت معرفی کند اما مجلس نیز اختیار دارد که به هر کسی که صلاح می داند رای اعتماد بدهد.

وی افزود:هر نماینده رای مخفی خود را دارد اما باورم این است که اگر آقای شریعتمداری برای بررسی استیضاح خود می آمد و احترام به نمایندگان می‌گذاشت شاید احتمال رأی آوری در سمت دیگری را داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها