فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۳۱۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۷۳
بیش از ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در ملایر کشف شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، داوود علی بخشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزش این مقدار سیگار کشف شده حدود یک میلیارد ریال است و پلیس در این حوزه یک نفر را با رصد اطلاعاتی و هماهنگی قضایی دستگیر کرده است.

وی گفت: در یکماه اخیر هم یک محموله سیگار قاچاق دیگر به ارزش 150 میلیون ریال توسط پلیس این شهرستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری فردی دیگر در حوزه حمل و نقل غیر مجاز و بدون مجوز بهداشتی 6 راس دام خبر داد و افزود: ارزش دام های غیر مجاز در حال حمل که 6 راس دام سنگین بوده است یک میلیارد ریال است.

وی با اشاره بر اینکه در 6 ماهه اخیر 3یا 4 مورد محموله دام غیر مجاز و بدون مجوز بهداشتی در این شهرستان کشف شده است اظهار داشت: انتظار ما از فعالان صنعت دام و دامداری و کشتار دام اینست که از حمل و نقل هر نوع دام بدون مجوز و نظارت نهاد ها به جد بپرهیزند تا مانع از سودجویی برخی افراد شوند و همچنین به حفظ بهداشت و امنیت و سلامت جامعه هم کمک کنند.

وی گفت: در صورتی که دام غیر‌مجاز وارد چرخه مصرف شود و مجوز بهداشتی از دامپزشکی نداشته باشد بدون تردید بر اساس نظر متخصصان حفظ سلامت مواد پروتئینی امکان انتقال بیمار‌ی های واگیردار مشترک بین دام و انسان وجود دارد و با رواج این بیمار‌های در جامعه، قشر فعال و مولد جامعه و افراد خبره و متخصص که سرمایه انسانی جامعه محسوب می شوند و سال ها برای به بار نشستن توانایی آنها صرف شده است از دست می روند و آسیب های جبران ناپذیری به جامعه تحمیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: پس انتظار داریم شهروندان با مشاهده هر نوع نقل و انتقال دام موارد را با پلیس درمیان بگذارند تا سلامت و ایمنی جامعه دستخوش تغییراتی آسیب‌زا مانند این نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها