مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: هزینه ویزای اربعین وابسته به هزینه دلار است و با توجه به نوسانات قیمت دلاردر سیستم بانکی، هزینه ویزا به همان نسبت تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۹۵
امکان تغییر هزینه ویزای اربعین وجود دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،غلامعلی زاهدی با اشاره به کاهش قیمت دلار در بازار ارز اظهار داشت: طبق توافقی که با بانک شده است، نرخ ویزای اربعین بر اساس نرخ ثانویه دلار بوده است.

وی افزود: هزینه ویزای اربعین وابسته به نرخ دلار است و با توجه به نوسانات قیمت دلار در سیستم بانکی، هزینه ویزا به همان نسبت تغییر خواهد کرد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان ادامه داد: ویزای اربعین ابتدا با قیمت 386 هزار تومان محاسبه‌ شده بود ولی چون توافق بر اساس قیمت ثانویه دلار در سیستم بانکی بوده است، در روزهای اخیر به 372 هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به تغییرات هزینه ویزای اربعین تصریح کرد: مابه‌التفاوت هزینه اضافه ویزای زائران اربعین که تاکنون در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند، برگردانده خواهد شد.

زاهدی در پایان با اشاره تعداد ثبت نام کنندگان سفر اربعین حسینی در استان اصفهان تصریح کرد: طی روزهای گذشته تاکنون 10 هزار نفر از استان اصفهان در سامانه سماح برای سفر به عتبات در ایام اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به این‌که ثبت‌نام‌ها نسبت به سال گذشته دیرتر صورت گرفته است استقبال خوب بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها