در طرح نظارتی مبارزه با احتکار صورت گرفت؛

کشف ۲۷ انبار احتکار در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کشف ۲۷ انبار احتکار، امتناع از عرضه کالا و قاچاق در استان در طرح نظارتی مبارزه با احتکار خبر داد .
کد خبر: ۱۱۶۸۸۱۹
کشف ۲۷ انبار احتکار در استان سمنان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت: به‌منظور کنترل بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها، طرح تشدید مبارزه با احتکار و اخفا، در سطح عرضه به‌صورت برگزاری گشت‌های مشترک اجرا شده است .

وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح تشدید فعالیت‌های نظارتی و کشف و ضبط کالای احتکار شده از سطح انبارهای غیرمجاز، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اجرای گشت‌های مشترک بازرسی با دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط اقدام به شناسایی متصدیان انبارهای غیرمجاز که با احتکار لوازم‌خانگی، مایحتاج عمومی و لوازم‌یدکی سعی در مختل نمودن بازار و سوءاستفاده از وضع موجود بودند، کردند .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در سال جاری ۲۷ انبار غیرمجاز لوازم‌خانگی، تأسیسات و مصالح ساختمانی، لوازم‌یدکی و کالاهای اساسی، که اقدام به احتکار و اختفاء کالاهای ضروری و موردنیاز مردم را نموده اند ، کشف و با تشکیل پرونده به ارزش ریالی بالغ بر ۱۴۷ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارجاع شده اند .

اسودی با اشاره به‌ تاثیر مشارکت مردم در کنترل قیمت ها و جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت ها و مبارزه با احتکار افزود: هم استانی های محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه بارگیری و تخلیه بار که به‌صورت مشکوک انجام می گیرد و یا خارج از عرف و در ساعات پایانی شب حمل و نقل می گردد ، تخلفاتی از قبیل احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه کالا و گرانفروشی، مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع رسانی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها