رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از کشف بیش از ۹۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: ۱۳ باند توزیع مواد مخدر از اول سال تاکنون متلاشی شده‌اند‌.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۹۶
کشف ۹۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در زنجان؛ ۱۳ باند توزیع‌کننده ‌متلاشی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،سعید بابایی با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروهای انتظامی به‌شکل شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و اولویت نخست ‌آنها چیزی جز خدمت به مردم و برقراری امنیت نیست.

وی در ادامه آمار پلیس مبارزه با مواد مخدر را تشریح کرد و گفت: از نخستین روز سال تا 10 مهر بیش از 977 کیلوگرم‌ انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از متلاشی شدن 13 باند توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این محقق نمی‌شد جز با تلاش بی‌وقفه پلیس که شبانه‌روز برای این موضوع تلاش کردند.

وی در ادامه از دستگیری 690 معتاد متجاهر از اول سال تاکنون خبر داد و گفت: در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشتیم.

بابایی با بیان اینکه بیش از 630 طرح پاکسازی در سطح استان در سال جاری اجرا شده است، تصریح کرد: اجرای طرح‌های پاکسازی نسبت به سال گذشته با رشد 87درصدی روبه‌رو بوده است.

وی در ادامه از شهروندان زنجانی درخواست کرد که در صورت هرگونه مشاهده خرده‌فروشی و توزیع مواد مخدر و مسایل مربوط به این حوزه فوراً با شماره 128 تماس بگیرند و پلیس را در جریان بگذارند.

این مسئول با هشدار نسبت به اینکه سوداگران مرگ در تلاش هستند تا نوجوانان و جوانان را فریب داده و به‌سمت و سوی مصرف موادمخدر بکشند، تأکید کرد: از خانواده‌های محترم درخواست می‌کنم بیشتر مواظب فرزندان خود باشند و نسبت به کنترل آنان و همچنین دقت بیشتری در انتخاب دوست و رفت و آمدهایشان داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها