کانون صرافان بر دستورالعمل خرید و فروش ارز در صرافی‌ها اعلام کرد: ارز به صورت اسکناس تا سقف ۵۰۰۰ یورو و یا معادل آن به سایر ارزها توسط صرافی بر مبنای نرخ بازار و ثبت سامانه سنا بلامانع است.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۷۶
سقف فروش ارز در صرافی‌ها همان ۵۰۰۰یورو

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، به نقل از کانون صرافان ایران، در راستای تاکید مجدد بر تصویب هیات دولت، درخصوص دستور العمل خرید و فروش ارز در شبکه صرافی های مجاز اطلاعیه ای جهت اطلاع صرافان منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

با سلام؛

احتراما پیرو نامه عمومی شماره ۹۷٫۱۶۷۵۴۷ مورخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، موضوع «دستور العمل خرید و فروش ارز در شبکه صرافی های مجاز» در اجرای تصویب نامه شماره ۶۳۷۹۳/ت ۵۵۶۲۳ مورخ ۱۶ مردادماه ۱۳۹۷ هیأت محترم وزیران، فروش ارز به صورت اسکناس تا سقف ۵۰۰۰ یورو و یا معادل آن به سایر ارزها توسط آن صرافی بر مبنای نرخ بازار صرفا با ثبت در «سامانه نظارت ارز سنا» علاوه بر موارد ۲۳ گانه اعلامی در نامه عمومی فوق الذکر با رعایت مقررات ارزی بلامانع است.

شایان ذکر است ثبت اطلاعات در «سنا» مؤکدا مورد تأکید است، بازرسین بانک مرکزی عملیات صرافی در این زمینه را بررسی و در صورت عدم ثبت، مطابق با مقررات برخورد خواهد شد. قابل توجه کلیه صرافان، ملاک عمل و معامله در کلیه صرافی ها بخشنامه شماره ۱۶۷۵۴۷/ ۹۷ بانک مرکزی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها