جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:

کشف ۳ هزار و ۴۴۱ کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال جاری بیش از 19 تن انواع مواد مخدر کشف شده است و به منظور افزایش تحرک عملیاتی، قرارگاه عملیاتی «اقدام و عمل» اجرایی شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۹۴
کشف بیش از 19 تن مواد مخدر در یک سال/ تشکیل قرارگاهی برای افزایش امنیت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازفارس، سردار مهدی معصوم‌بیگی در مراسم صبح‌گاه مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان که به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: نیروهای انتظامی به عنوان سربازان ولایت و خادمان مردم با چشمانی بیدار و هوشیار به طور شبانه‌روز آماده تامین امنیت این مرز و بوم هستند.

وی به شعار هفته نیروی انتظامی، با عنوان «پلیس مقتدر، امین مردم» اشاره کرد و افزود: این 2 ویژگی در نیروی انتظامی از هم جدایی‌ناپذیر هستند و نیروی انتظامی از بطن مردم، برای مردم، در کنار مردم و خدمت‌گذار مردم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: نیروی انتظامی با رویکرد مقتدرانه و امین بودن، تلاش دارد تا ملجأ و پناهگاهی برای مردم و مظلومان باشد و با گردن‌کشان، قانون‌گریزان، سارقان و مخلان نظم و امنیت به طور قاطع برخورد کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در برقراری امنیت در استان اصفهان اعلام داشت: ظرفیت شورای تأمین استان و شوراهای تأمین شهرستان‌ها، پشتوانه بسیار قوی برای اجرای مأموریت است.

معصوم‌بیگی متذکر شد: اجرای مأموریت با پشتیبانی قوی و قدرتمندانه دستگاه قضایی در انتظامی استان در حال انجام است که صمیمانه از همه اعضای محترم شورای تأمین و مسؤولان قضائی استان تقدیر و تشکر دارم.

وی اذعان کرد: جامعه اطلاعاتی و کارکردهای آن باعث شده است که در اشراف اطلاعاتی قرار بگیریم و پیش‌بینی‌های لازم را بتوانیم انجام دهیم و قدرت عملیات پیش‌دستانه به طور بسیار خوبی در انتظامی استان وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح رویکرد مردم‌محوری نیروی انتظامی بیان داشت: رویکرد امنیت استان، مردم پایه است و به دنبال این هستیم که مشارکت مردم در حفظ و تولید امنیت حداکثری باشد و تا کنون مساعدت مردم و همراهی آن‌ها برای تولید امنیت، بسیار خوب بوده است.

وی یادآور شد: در ارزیابی‌هایی که انجام شده است، امنیت استان در تمامی مؤلفه‌ها بسیار خوب و مطلوب است.

معصوم‌بیگی در خصوص عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در سال اخیر، به منظور افزایش تحرک عملیاتی، قرارگاه عملیاتی «اقدام و عمل» اجرایی شد و توانست سلسله طرح‌های ذوالفقار و مرصاد را برای افزایش امنیت و آرامش در سطح استان عملیاتی کند.

وی تأکید کرد: امروز نیروی انتظامی در آمادگی کامل برای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا و خدمت به مردم قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: برای چابکی نیروی انتظامی و افزایش توان رزم، توجه ویژه‌ای به آموزش اختصاص داده شده است و با رویکرد مهارت‌افزایی، تیم‌های آموزشی در سطح استان تشکیل شده‌اند که نتیجه آن افزایش توان رزم و شایستگی رزم در نیروهای این فرماندهی بوده است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت بصیرت کارکنان در شرایط حساس فعلی، تصریح کرد: برای افزایش بصیرت که بسیار مهم نیز هست، دوره‌های بصیرت‌افزایی طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شده است و ادامه خواهد داشت.

معصوم‌بیگی اصفهان در ادامه به عملکرد یک ساله این فرماندهی اشاره داشت و گفت: در سال اخیر، بیش از 19 تن انواع مواد مخدر کشف شده است و در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و با رویکرد تمرکز بر پرونده‌های کلان اقدامات متعددی صورت گرفته و تعداد پرونده‌های بالای 5 میلیارد ریال 59 درصد افزایش داشته‌اند.

وی همچنین یادآور شد: در کنار برخورد با قاچاقچیان، مقابله جدی با محتکران در سطح استان انجام شده است و عده معدودی که می‌خواستند سوءاستفاده کنند، مورد برخورد قرار گرفتند؛ در حوزه مبارزه با سارقین، 89 باند شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان اعلام داشت: بر این باور هستیم که امنیت فعلی را مرهون و مدیون شهدا هستیم و همه ما وام‌دار شهدا و بدهکار جانبازان عزیز هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها