دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی می شکنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بوشهر گفت: با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های عظیم درون کشور ما یکبار دیگر هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصای خواهیم شکست.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۱۲
هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی می شکنیم

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، محسن رضایی صبح امروز در رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان بوشهر با تاکید بر توسعه فعالیت‌های مردمی در حوزه صنعت، دانش و فناوری و اقتصاد اظهار داشت: باید تلاش و فعالیت‌های خود را در این حوزه‌ها افزایش دهیم تا به قدرت اول منطقه تبدیل شویم.

وی با تاکید بر لزوم بهبود و بازسازی نظام مدیریت در سطح کشور، افزود: ما زمانی از فرماندهان جوان قهرمانانی بزرگ ساختیم و اکنون نیز نیاز داریم که در همین مسیر حرکت کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید روحیه خطرپذیری را تقویت کرد، ادامه داد: می‌توانیم با تکیه بر روحیه بسیجی و انقلابی و رهبری انقلابی یک انقلاب در بعد اقتصادی ایجاد کنیم.

وی در ادامه رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان بوشهر را نمایشی از تاریخ پرافتخار دفاع و مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری این استان دانست و گفت: مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف حضوری پرشور و حماسی داشته‌اند و در مقابله با استعمار و استکبار جهانی از پیشتازان عرصه مقاومت و مبارزه بوده‌اند.

رضایی در ادامه به تلاش برای مقابله با ترفندهای دشمن اشاره کرد و افزود: رمز موفقیت در مبارزه با تلاش‌های دشمنان، ایستادگی و صبر و پایداری همگانی و زنده کردن توانایی‌ها و شایسته‌سالاری است.

وی با بیان اینکه با توانمند کردن دولت و مردم و تقویت روحیه امید می‌توان با این ائتلاف نامیمون دشمن مقابله کرد، افزود: یک بار دیگر ما هیمنه آمریکا را در اقتصاد خواهیم شکست، ما به قله بلند اقتصاد منطقه دست می یابیم و روزی واحد پول ما با تکیه به توان داخلی قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ائتلافی در جهان به محوریت آمریکا و در منطقه به محوریت عربستان شکل گرفت، ضلع سوم این ائتلاف را رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این ائتلاف با برنامه‌ها و اقدامات مختلف تلاش کردند تا این نظام و انقلاب را متوقف کنند ولی هیچگاه نتوانست مانعی برای اقتدار ایران اسلامی باشند.

وی بر لزوم توانمند کردن دولت و مردم و تقویت روحیه امید در جامعه تاکید کرد و گفت: نظام مدیریت در سطح کشور نیازمند تقویت و بازسازی است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش های نظام و انقلاب پایبند است و در این راستا حضور خود در صحنه را نشان داده است.

رضایی با اشاره به اینکه ائتلاف ضد ایرانی از ۱۵ سال پیش تاکنون در زمینه اقتصادی وارد کارزار شده است، گفت: این ائتلاف در محور مبارزه اقتصادی با ملت و دولت ایران قرار گفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها