سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره‌ای 10 خودرو در جاده آبعلی به رودهن خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۶۳
تصادف 10 خودرو در جاده آبعلی به رودهن

به گزارش جام جم آنلاین، جلال ملکی در گفتگو با ایسنا در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 9:05 امروز، تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق جاده آبعلی به رودهن به سازمان 125 آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در محل مشخص شد که باک گازوئیل یک خودرو که نخاله‌های ساختمانی را حمل می‌کرد، هنگام دور زدن با گاردریل برخورد کرد و سوراخ شد و گازوئیل این خودرو نزدیک به 200-300 متر از جاده را آلوده کرد. از آنجایی که ریخته شدن گازوئیل در مسیر،‌ کنترل خودرو را مشکل می‌کند این مسئله باعث شد بیش از 10 خودرو با هم برخورد کنند.

وی در ادامه گفت: این حادثه ترافیک بسیار سنگینی را ایجاد کرده بود و در اولین اقدام با کمک عوامل پلیس راهور محل مسدود شد و آتش‌نشانان نیز با کمک پلیس خودرو را به محل امن انتقال دادند و ایمن‌سازی‌های لازم صورت گرفت و در ساعت 10:16 عملیات به پایان رسید.

ملکی همچنین توصیه کرد: رانندگان توجه داشته باشند که هر گاه سطح خیابان یا جاده به گازوئیل آلوده بود تمرکز خود را حفظ کنند و از کاهش یا افزایش یکباره سرعت خودداری کنند. رانندگان سعی کنند که از بخش‌هایی که آلودگی کمتر دارد با احتیاط و با سرعت یکنواخت عبور کنند تا تعادل خودرو از دست آنها خارج نشود.

پیشتر سخنگوی آتش نشانی تعداد خودروهای درگیر در تصادف را 30 خودرو اعلام کرده بود که این عدد را به 10 خودرو اصلاح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها