واکنش آمانو به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هر اطلاعات دریافتی را معتبر تلقی نمی‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

رژیم صهیونیستی با هر شیوه‌ای می‌خواهد مشکل ایجاد کند

صفاری نطنزی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با هر چنین شیوه ای می خواهد مشکلاتی را برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند گفت:این سیاست در حالی پیگیری می شود که درواقعیت پایه و اساسی برای اتهامات وارده وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۶۰
رژیم صهیونیستی با هر شیوه‌ای می‌خواهد مشکل ایجاد کند

مرتضی صفاری نطنزی نماینده نطنز و سفیر پیشین ایران در اسپانیا در گفتگو با جام جم آنلاین افزود: نتانیاهو با فرار به جلو و نشان دادن تصاویری که مورد تمسخر همه در سازمان ملل متحد است قصد دارد ایران را منزوی نماید.

وی تاکید کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سرمایه گذاری روی مسایل خیالی و بزرگنمایی آن سعی دارد جامعه جهانی را همچنان معطوف به فعالیت های هسته ای ایران نماید اما غافل از آن است که جمهوری اسلامی ،طبق راستی آزمایی آژانس هسته ای صداقت خود را به افکار عمومی جهان نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه این بار نیز نتانیاهو عکس ساختمان متروکه ای در یکی از نقاط دور افتاده شهر تهران را در سازمان ملل به حضار نشان داده تا کاسبی خود را بکند گفت: تاریخ مصرف چنین اقداماتی مدتهاست که از بین رفته و قطعا مایه تمسخر حاضران خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی از هر شیوه ای کار تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی انجام می دهد و آنرا رسانه ای می کند اما در این میان اگرچه اظهاراتش نادرست است ولی می تواند تاثیر اولیه خود را داشته باشد، بنابراین باید دقت کنیم که در مقابل این تبلیغات رسانه ای پاسخ مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح چنین مسائلی قصد دارد ایران را همچنان در صدر مسائل بین المللی وحکومتی تروریستی که سلاح هسته ای می سازد مطرح کند گفت: نتانیاهو می خواهد تحریم‌ها علیه ایران حفظ شود و همچنان ایران در انزوا به سر ببرد ولی چنین اقداماتی قطعاً باعث می شود که کسی به مطالبش توجه نکند وحتی باعث تمسخر دوستان و بی توجهی آمریکایی‌ها که دستگاه‌های اطلاعاتی قدرتمندی دارند قرارگیرد.

سفیر پیشین ایران در اسپانیا با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا جلوی توافق برجام را بگیرد افزود: حالا که به برجام تمام شده و طرفدارانی در سطح جهانی دارد و بر این توافق پایبند هستند نتانیاهو در تلاش است با طرح مسائل مجدد هسته ای مواردی را مطرح کند تا ایران را به صدر اخبار هسته ای باز گرداند.

وی در مورد نقش عربستان و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی گفت: زمانی بود که به دلیل پرونده هسته‌ای، کل دنیا مقابل ایران ایستاده بود اما الان که پرونده هسته‌ای حل وفصل شده و جامعه‌های جهانی از محتوای فعالیت ایران مطلع است عربستان و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند صلح آمیز بودن فعالیت ‌های هسته‌ای کشور که شورای امنیت سازمان ملل نیز بر آن صحه گذاشته و تمام قطعنامه های پیش از این را لغو کرده مجداد به جریان بیافتد اما خودشان هم می دانند که در این مسیر دستاوردی نخواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها