نماینده سنقر درگفتگو با جام جم آنلاین؛

آموزش در اولویت اول کشور قرار نگرفته است

نماینده مردم شوش درگفتگو با جام جم آنلاین؛

استان خوزستان هنوز شاهد محرومیت های رفاهی و آموزشی است

نماینده مردم شوش گفت: استان خوزستان علی رغم تمام ثروت های خدادادی متاسفانه بعد از گذشت چندین سال از انقلاب هنوز شاهد محرومیت های رفاهی وآموزشی است.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۷۹
استان خوزستان هنوز شاهد محرومیت های رفاهی و آموزشی است

به گزارش جام جم آنلاین، سید راضی نوری عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به اینکه اینکه نفت، انرژی و کشاورزی استان زبانزد است، افزود: 13 درصد کشاورزی، 85 درصد انرژی کشور مربوط به استان خوزستان است و حیف است که بعد از گذشت چندین سال از انقلاب هنوز شاهد محرومیت ها در شهرهای این استان باشیم.

وی تاکید کرد: خوزستان، هنوز شاهد مدارس کپرنشین است و امکانات اولیه برای رفاه و زندگی دانش آموزان و تحصیل آنان فراهم نیست. لذا انتظار داریم مسئولان چشمان خود را باز کنند و هر چه سریعتر اقدامات موثری برای این استان داشته باشند.

نماینده شوش با اشاره به اینکه دشمنان نظام مشکلات را برجسته می کنند و محرومیت ها را مورد سوء استفاده قرار می دهند گفت: انتظار داریم اعتباراتی که در بودجه برای استان خوزستان مدنظر قرار گرفته لحاظ شود. چون تخصیص اعتبار باید عملیاتی شود تا سهم این استان نفت خیز کشور دریافت شده و در بخش رفاه و آموزش مردم بکار گرفته شود.

وی تاکید کرد: چنانچه از ظرفیت نفت خوزستان منابعی به خود استان اختصاص یابد، قطعاً در بخش آموزش، سلامت، آب شرب و از بین بردن ریزگردها، مشکلات برطرف خواهدشد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان گفت: استان با محرومیت های بسیار دست و پنجه نرم می کند و به همین واسطه سرانه دانش آموزی کمی دارد و از آنجایی که آموزش و پرورش طبق قانون اساسی باید رایگان در اختیار دانش‌آموزان باشند و هیچ کس نمی تواند پولی بابت آموزش رایگان دریافت کند، متاسفانه شاهد برخی تخلفات هستیم. اما به دلیل گرفتاری های موجود چشممان را بر روی آن می ببنیدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها