عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

رژیم صهیونیستی با هر شیوه‌ای می‌خواهد مشکل ایجاد کند

سخنان نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در آینه رسانه‌های جهان

سخنان نتانیاهو هیچ منطقی را در پی نداشته است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه در نشست خود در سازمان ملل متحد، ایران را متهم به داشتن سلاح هسته‌ای نمود.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۷۴
سخنان نتانیاهو هیچ منطقی را در پی نداشته است

به گزارش جام جم آنلاین نتانیاهو مطابق رویه‌ سابق با در دست داشتن نقشه‌ای تلاش نمود که افکار عمومی جهان را برای داشتن انبار سلاح هسته‌ای در منطقه‌ تورقوزآباد قانع کند.

این سخنان در حالی توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح شد که چنین سخنان سوژه طنز کاربران شبکه های اجتماعی قرار گفته و حتی بسیاری از رسانه‌های معتبر جهان به ضعف امنیتی در دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی اشاره کردند.

در ادامه به سخنان منتشر شده در برخی رسانه‌های جهان خواهیم پرداخت:

المانیتور

المانیتور در تحلیلی از سخنرانی نتانیاهو نوشت که استفاده‌ مکرر از داده‌های اطلاعاتی و دستاوردهای موساد توسط نتانیاهو باعث ناامیدی می‌شود.

در بخشی از این گزارش آمده است که آژانس‌های دفاع اسرائیل در ابتدا با برجام موافق بودند اما در ماه‌های اخیر با توجه به رویکرد آمریکا در قبال ایران رویکرد متفاوت‌تری را در پیش‌گرفته‌اند.

یدیعوت آحارونوت

شمعون شیف در روزنامه‌ اسرائیلی یدیعوت آحارونوت گفت: اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند برنامه‌ هسته‌ای ایران را متوقف کند. ما همواره به ناتوانی اسرائیل در جنگ رو در رو برای مقابله با ایران هشدار داده ایم.

اسپوتنیک

کارشناس رادیو اسپوتنیک در گفتگویی با این رادیو، رژیم صهیونیستی را یک رژیم آپارتاید دانست که قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند و فوبیای سلاح هسته‌ای توسط ایران را دارد.

روزنامه عکاظ

هرچند روزنامه‌ عکاظ وابسته به عربستان سعودی تلاش نمود که در مقاله‌ای به سخنان نتانیاهو در ارتباط با اتحاد ایران و حزب الله لبنان و داشتن موشک اشاره کند، اما رسانه های عرب‌زبان منطقه، با بی توجهی نسبت به سخنان نتانیاهو، تنها به جملاتی از صحبت‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اشاره نمودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها