فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه ارتش روی پای خود ایستاده است، اظهار کرد: دشمنان ما باید بدانند اگر اشتباهی کنند، طومار زندگی ننگین آنها را در کوتاه ترین زمان درهم می پیچیم.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۲۱
دشمن اشتباه کند، طومار زندگی‌اش را درهم می‌پیچیم

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاوردهای دفاعی و آمادگی نیروهای مسلح در حوزه رزم زمینی که صبح چهارشنبه در مرکز فرماندهی تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن برگزار شد، با بیان اینکه نیروهای مسلح باید به تولید به عنوان یک نهضت بزرگ نگاه کنند، اظهار کرد: ارتش با افتخار اعلام می‌کند که شعار ولایت مداری را در عمل به اجرا درآورده است و در راستای خودکفایی دفاعی حرکت سریعی داشته است.

وی گفت: مجموعه شهید زرهرن مجموعه ای است که وظیفه تولید و بهینه سازی تجهیزات دفاعی را برعهده دادند و در کنار مجموعه جهاد خود کفایی نیروی زمینی ارتش دوبال خودکفایی و بالندگی و شکوفایی نیروی زمینی ارتش هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: امروز با استفاده از تجربه و دانش بومی در ۲۸ رسته نیروی زمینی تولید علم و فناوری شکل گرفته و ما به فضل خدا توانستیم روی پای خود ایستاده و تولید علم و خودکفایی را نهادینه کنیم البته باید برای تهیه و تجهیز نیروها به تجهیرات برای جنگ های آینده و تهدیدات آتی را بیش از بیش دنبال کنیم.

حیدری اظهار کرد: نیروی زمینی تحولات اساسی را در خود داشته و امروز عمده تیپ ها به تیپ های متحرک و واکنش سریع مخصوص تبدیل شده است تا بتواند با سرعت به تهدیدات پاسخ دهد .

وی افزود: در بعد یگان های زرهی و ضد زره تجهیزاتی تولید شده که در این مراسم رونمایی و در یگان ها به کار گرفته می شود. امروز به فضل الهی در تولید و بکار گیری پهپاد، تانک، نفربر، تجهیزات زرهی و... به خودکفایی رسیده ایم .

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خطاب به کشور ‌های اسلامی تصریح کرد: به دوستان انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم توانمندی های ارتش ایران را بخشی از توانمندی جهان اسلام بدانید که در صورت نیاز در اختیار آنها قرار می گیرد، ما روی پای خود ایستاده ایم و دشمنان ما باید بدانند اگر اشتباهی کنند، طومار زندگی ننگین آنها را در کوتاه ترین زمان درهم می پیچیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها