کد خبر: ۱۱۶۵۴۷۴
قابل اعتمادترین سایت فروش بلیط هواپیما کدام است؟

خیلی از ما که برای رزرو بلیط هواپیما، شیوه خرید اینترنتی را به خرید حضوری یا تلفنی ترجیح می‌دهیم، علی بابا را می‌شناسیم.

رتبه یک فروش بلیط هواپیما که بیشترین سهم فروش بازار را به خود اختصاص داده و از معتبرترین‌هاست که این اعتبار را از بابت ارائه خدمات شایسته و در نتیجه کسب اعتماد مردم بدست آورده است.

برندی که خلق تجربه شایسته سفر برای مشتریان از ارزش‌هایش است و خود را به آن متعهد می‌داند و همین موضوع موجب شده است که 97.2 درصد از افرادی که به وب سایت علی بابا مراجعه کرده و پس از انتخاب و مقایسه قیمت پروازها، بلیط هواپیما به هر نقطه از کشور را به صورت اینترنتی خریده‌اند، این شیوه خرید از علی‌بابا را به دیگران نیز توصیه کنند. آنچه مسلم است، کیفیت خوب خدمات و پشتیبانی قوی موجب رضایت مشتریان و توصیه آن به دیگران شده است.

خریداران بلیط هواپیما، چه برای پرواز چارتری و چه سیستمی، می‌توانند علاوه بر وب‌سایت از اپلیکیشن علی بابا برای خرید بلیط استفاده کنند. اپلیکیشن علی بابا طراحی کاربری جذاب و البته روانی دارد و کار با آن بسیار ساده است.

علاوه بر این، چه از وب‌سایت و چه از اپلیکیشن علی بابا بلیط هواپیما را رزرو کنید از امکان پرداخت اینترنتی بهای بلیط، استرداد وجه پرداختی در صورت کنسل کردن پرواز و پشتیبانی 24 ساعته تیم کال‌سنتر علی‌بابا برخوردار می‌شوید.

این تیم 300 نفره، شرایطی را فراهم کرده‌اند که مسافران در هر ساعت از شبانه روز که به راهنمایی و کمک احتیاج داشته باشند از پشتیبانی آنها برخوردار شوند.

علی‌بابا تلاش می‌کند که بهترین شرایط سفر را برای شما فراهم آورد تا تجربه‌ای شایسته از سفر خود داشته باشید.

پس بلیط سفرتان را از رتبه یک بازار فروش بلیط هواپیما (علی بابا) خریداری کنید. در علی بابا ابتدا قیمت‌ بلیط هواپیما را در مسیر و روزهای مختلف مقایسه و با خیال راحت برای رزرو اقدام کنید.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها