در این متن به بهترین تور لحظه آخری ترکیه می پردازیم. سه شهر آنکارا، استانبول و آلانیا از جمله شهر های توریستی در کشور ترکیه می باشند که تور های زیادی برای سفر به این سه شهر وجود دارند.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۴۰
بهترین تورهای لحظه آخری ترکیه

در ادامه به هر کدام از تورها و تور لحظه آخری ترکیه می پردازیم.

آنکارا
شهر آنکارا از جمله شهر های توریستی کشور ترکیه بوده و از نظر مساحت دومین شهر بزرگ این کشور به حساب می آید.

این شهر از لحاظ اختلاف ساعت با تهران 1 ساعت و نیم تفاوت داشته و عقب تر است. اگر در این شهر به پلیس نیاز داشتید با شماره 155 و در صورت درخواست آمبولانس نیز با شماره 112 باید تماس بگیرید.

آب و هوای شهر آنکارا به گونه ای ست که امکان استفاده از دریا و ساحل در فصل گرما کاملا فراهم است. در فصل زمستان بارش برف و باران شدت می یابد و در فصل بهار و پاییز آب و هوا متعادل و دلپذیر تر می شود.

بهترین زمان برای سفر با تور ارزان قیمت آنکارا در ماه های شهریور و مهر بوده که هوا سرد نشده است. اگر می خواهید از ساحل و دریا نیز استفاده نمایید بهتر است فصل تابستان و اواخر بهار را انتخاب نمایید.

مکان های دیدنی آنکارا
از جمله مکان های دیدنی این شهر آرامگاه آتاتورک بوده که یکی از شخصیت های برجسته ی ترکیه محسوب می شود. این شخص اولین رئیس جمهور کشور ترکیه و نقش مؤثر در استقلال این کشور بوده است. از دیگر مکان های دیدنی جذاب شهر آنکارا که در تور آنکارا می توانید از آن دیدن کنید برج آتاکوله می باشد.

برای خرید کردن می توانید از مراکز خرید زیبای این شهر دیدن کنید. این مراکز به دو دسته ی سنتی و مدرن تقسیم شده اند و حتی خیابان هایی نیز برای خرید کردن شما وجود دارند. از جمله این خیابان ها که پر از مغازه ها با جنس های مناسب است خیابان تونالی می باشد. از مرکز خرید های معروف شهر آنکارا که در تور لحظه آخری ترکیه می توانید از آن جا خرید نمایید مرکز خرید آنکامال و آرکادیوم و آرمادا می باشد. البته تعداد این فروشگاه ها بسیار بیشتر از این بوده و در این جا تنها بخشی از آن ها را نام بردیم.

تور آنکارا
فرودگاه بین المللی اسن بوغا در شهر آنکارا واقع شده است که می تواند مقصد شما برای تور لحظه آخری ترکیه باشد. این فرودگاه که به نام فرودگاه آنکارا نیز شناخته شده می باشد در فاصله ی 28 کیلیومتری شهر واقع شده است. از ایر لاین هایی که قطب اصلی این فرودگاه می باشد می توان به هواپیمایی ترکیش اشاره کرد. می توانید بلیط هواپیما برای تور لحظه آخری ترکیه به شهر آنکارا را از مراکز و آژانس های مسافرتی تهیه نمایید. برای هزینه تور آنکارا عوادمل زیادی مؤثر می باشند که از جمله این عوامل میزان تقاضا برای تور لحظه آخری ترکیه و همچنین نوع هتل و محل اقامت می باشد. تور لحظه آخری ترکیه از قیمت مناسب تری برخوردار است.

استانبول
شهر استانبول بزرگ‌ترین شهر در کشور ترکیه محسوب می شود. آب و هوای مناسب و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی که در این شهر مهیا شده است باعث شده تا به یکی از شهر های توریستی تبدیل شود. در سفر به استانبول حتما جشنواره ها را از دست ندهید.

شهر استانبول از نظر ساعت در حدود یک ساعت و نیم با تهران تفاوت دارد و عقب تر می باشد. آب و هوای شهر استانبول در گرم ترین روز سال به 24 درجه سانتی گراد می رسد و در سرد ترین زمان نیز دما از 6 درجه پایین تر نمی آید.

آب و هوای شهر استانبول باعث شده است تا هر زمان از سال برای سفر و تور لحظه آخری ترکیه مناسب باشد؛ اما دو فصل بهار و پاییز زمان مناسب تری برای سفر شما به این شهر توریستی و زیبا ست و دلیل آن نیز جشنواره ها و فستیوال های مختلفی ست که در این زمان بر گزار می شود و می توانید از آن ها بهره مند شوید. آب و هوا نیز در این زمان بسیار معتدل و مناسب است؛ اما اگر می خواهید هزینه کمتری بپردازید و یا شلوغی برای شما آزار دهنده ست بهتر است زمانی را برای سفر انتخاب کنید که میزان تقاضا کمتر می باشد. در فصل زمستان میزان تقاضا و گردشگر برای تور لحظه آخری ترکیه کمتر است.

خرید تور ارزان قیمت استانبول
شما برای سفر به این شهر می توانید از دو فرودگاه بین المللی آتاتورک وصبیحه گوکچن استفاده نمایید. فرودگاه آتاتورک به علت موقعیت مکانی که دارد باعث شده تا بیشتر گردشگران و مسافران برای تور لحظه آخری ترکیه و سفر به شهر استانبول از این فرودگاه استفاده نمایند.

فاصله ی فرودگاه آتاتورک در حدود 24 کیلومتر از مرکز شهر استانبول بوده و از جمله ایر لاین ها و شرکت های هواپیمایی که می توانید از آن ها برای تور استانبول استفاده نمایید می توان به اطلس گلوبال، هواپیمایی کاسپین، معراج، ماهان، قشم و ترکیش ایرلاینز اشاره کرد.

مکان های دیدنی شهر استانبول
در تور لحظه آخری ترکیه و در سفر به شهر استانبول باید از قبل اطلاعاتی در مورد مکان های دیدنی آن داشته باشید. در این قسمت به شما در این مورد اطلاعاتی را می دهیم. یکی از این مکان های دیدنی شهر استانبول نماد این شهر یعنی موزه ایاصوفیه می باشد. در حقیقت این بنا در ابتدا یک کلیسا بوده است که بعد از فتح این منطقه به دست عثمانی ها آن را به مسجد تبدیل کردند که امروزه به موزه مبدل شده است.



قصر توپکاپی از دیگر مکان های دیدنی این شهر به حساب می آید که در تور لحظه آخری ترکیه می توانید از آن دیدن نمایید. این کاخ و قصر در موقعیت مکانی 5 کیلومتری دیوارهای سنگی واقع شده است و از دوران عثمانی ها به جا مانده است. در زمان های قدیم این مکان محل قرار گرفتن دولت ترکیه به حساب می آمد اما امروزه به یکی از موزه ها و قطب گردشگری شهر استانبول تبدیل شده است.

آلانیا
آلانیا شهری تاریخی در کشور ترکیه بوده که می توانید در تور لحظه آخری ترکیه از آن دیدن کنید. در فصل زمستان بارش باران در این شهر افزایش می یابد و تابستان های این شهر از آب و هوایی گرم و البته معتدل برخوردار است.

اگر می خواهید به این شهر در تور لحظه آخری ترکیه سفر کنید بهتر است در فصل های غیر بارانی یعنی تابستان و اواخر بهار به سفر بروید؛ زیرا در این زمان می توانید از دریا و سواحل استفاده کنید.

مکان های دیدنی آلانیا
شهر آلانیا همان طور که گفته شد یک شهر تاریخی به حساب می آید. از جمله مکان های دیدنی که در سفر به این شهر و تور لحظه آخری ترکیه می توانید از آن دیدن کنید قلعه ای بر روی بنای باقی مانده از دوران بیزانس می باشد. این قلعه که در حال حاضر به یکی از موزه های دیدنی این شهر تبدیل شده است یک نمای زیبا به دریا دارد که می توانید با تهیه ی بلیط از آن دیدن نمایید؛ اما بخش ها و قسمت های دیگر قلعه برای بازدید رایگان بوده و همه می توانند از آن دیدن کنند.

اگر به غار نوردی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم در تور لحظه آخری ترکیه و سفر به شهر آلانیا حتما به غاری به نام داملاتاش بروید و از آن دیدن کنید. جالب است بدانید که این غار به دلیل شرایطی که دارد برای بیمارانی که آسم دارند بسیار مفید بوده و خاصیت درمانی دارد. یکی از علت های آن نیز آرامش موجود در غار و حالت رادیواکتیویته در غار می باشد.

تور آلانیا
برای سفر به شهر آلانیا در تور لحظه آخری ترکیه می توانید از فرودگاه این شهر به نام فرودگاه آلانیا استفاده نمایید. این فرودگاه در فاصله ای 135 کیلومتری شهر واقع شده است که به نام فرودگاه قاضی پاشا نیز شناخته می شود. از جمله ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی که در این فرودگاه پرواز دارند ترکیش ایرلاینز می باشد. تور آلانیا امکان رزرو هتل و رفت و آمد در شهر را برای شما فراهم می کند.

خرید تور لحظه آخری ترکیه
تور لحظه آخری ترکیه مناسب برای افرادی ست که در هر زمان آماده برای سفر می باشند. قیمت این تور لحظه آخری ترکیه از یک تور معمولی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد. حال آن که اگر خودتان بخواهید بدون تور به سفر بروید باید هزینه های بسیار بیشتری برای اقامت و گشت و گذار و بلیط هواپیما بپردازید. تور لحظه آخری ترکیه با شناخت تمام مکان های دیدنی و بهترین شهر های آن شما را در سفر همراهی می کند.

تور لحظه آخری ترکیه با اطلاع در ساعت های قبل از سفر به شما این امکان را می دهد که بتوانید با پرداخت هزینه کمتر در این سفر شرکت نمایید. برای با خبر شدن از تور لحظه آخری ترکیه لازم است تا پیگیری هایی را انجام دهید هرچند در برخی موارد در صورت داشتن دسترسی آژانس های مسافرتی به شما از تور لحظه آخری ترکیه اطلاع رسانی خواهند داد.

منبع: https://magobon.com/travel/tours/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها