رئیس جمهور ۶۵ ساله روسیه در واکنش به خبر بازنشستگی بنیانگذار شرکت «علی‌بابا» از عزم خود برای ادامه حضور در عرصه قدرت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۱۱
پوتین: خیال بازنشستگی ندارم!

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ولادیمیر پوتین قصد بازنشستگی ندارد. این مطلب را دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین به نقل از رئیس جمهور ۶۵ ساله روسیه گفت.

ماجرا از این قرار است که وقتی «نیویورک تایمز» از تصمیم «جک ما» تاجر چینی و رئیس ۵۴ ساله شرکت علی‌بابا مبنی بر بازنشستگی خبر داد؛ پوتین در جلسه‌ای که با تجار داشت، از وی در خصوص صحت این ماجرا پرسید و گفت: آیا واقعاً با این میزان انرژی، قصد بازنشستگی داری؟ من که دنبال کناره‌گیری نیستم. اصلا از این برنامه‌ها ندارم.

این اظهار نظر پوتین برای مخالفین غربگرایی که وی را به سرکوب اپوزیسیون متهم می‌کنند یا آنهایی که از تناوب قدرت میان پوتین و «دیمیتری مدودف» نخست وزیر وی شاکی هستند، گران تمام می‌شود.

در خصوص جک ما نیز باید گفت که وی در سال ۱۹۹۹ میلادی شرکت علی بابا را راه انداخت و توانست طی ۱۹ سال آن را به ارزش کلی ۴۲۰ میلیارد دلار برساند. علی بابا در ابتدا با یک وب سایت ساده کار خرید و فروش کالا را آغاز کرد و اکنون این شرکت که به آمازون چین معروف است یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان بین المللی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها