فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

برخورد ناجا با مفسدان اقتصادی و محتکران

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای کمک به دولت و قوه قضاییه برای ایجاد امنیت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، با مفسدان اقتصادی و محتکران مبارزه می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۷۷
برخورد ناجا با مفسدان اقتصادی و محتکران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار حسین اشتری در آیین دانش‌آموختگی دانشجویان انتظامی دانشگاه امین اظهار داشت: امروز جمعی از فرزندان غیور و شجاع کشور لباس سبز پاسداری از حریم نظم و امنیت و خدمتگزاری مردم را بر تن می‌کنند و با خدای خود عهد می‌بندند که در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و حفاظت از حریم ارزش‌های الهی با تاسی به مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با تلاشی جهادگونه و با بذل جان خود، امنیت، آرامش و آسایش را برای مردم فراهم سازند.

وی افزود: در شرایط کنونی که استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آن با اعمال فشار و ایجاد جو روانی سعی در القای ناکارآمدی نظام اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور دارند، نیروی انتظامی با هدایت‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و با حضور مقتدرانه در همه عرصه‌ها به دنبال ایجاد امنیت شایسته ایران اسلامی است.

سردار اشتری تاکید کرد: ما در راستای کمک به دولت و قوه قضاییه برای ایجاد امنیت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، با مفسدان اقتصادی و محتکران مبارزه می‌کنیم. همچنین به دور از فضاسازی‌ها با سعه صدر با ناامنی‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و ناامن‌کنندگان فضای عمومی جامعه با اراده‌ای راسخ مقابله می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: ما در جهت افزایش آمادگی و توان رزمی و معنوی نیروهای انتظامی گام برمی‌داریم. ما خدمتگزاران مردم و نظام جمهوری اسلامی همچنان بر عهد و پیمان خود با رهبر و مقتدایمان پایداریم و با اراده پولادین و تلاش جهادی در پاسداری از ارزش‌های انسانی و اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از جان، مال و ناموس مردم همواره دفاع خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها