سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف دو دستگاه خودروی سواری در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران ــ کرج خبر داد که در پی این تصادف راننده خودروی عبوری از لاین مخالف جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۵۰
تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ کرج

به گزارش جام جم آنلاین، جلال ملکی در گفتگو با میزان از تصادف دو دستگاه خودروی سواری در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران ــ کرج خبر داد و درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز یک مورد تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران ــ کرج بعد از پل کوهک به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه از دو مسیر مختلف به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به این که این تصادف بین دو دستگاه پراید و پرشیا رخ داد، اضافه کرد: پس از برخورد این دو خودرو با هم، خودروی پراید واژگون شد و همچنین برخورد خودرو‌ها با گاردریل‌های اتوبان منجر به شکسته شدن بخشی از این گاردریل‌ها شد و همزمان در لاین مخالف یک دستگاه خودروی پراید در حال حرکت بود که قطعات گاردریل با این خودرو برخورد کرد و راننده آن جان خود را از دست داد.

وی در ادامه سخنان خود، گفت‌: در همان مسیری که تصادف رخ داد، چهار دستگاه خودروی دیگر به دلیل عدم رعایت احتیاط لازم با هم برخورد کردند. در مجموع هفت دستگاه خودرو در این حادثه درگیر بودند و دو نفر نیز دچار مصدومیت شدند.

ملکی در پایان صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: مصدومان تحویل اورژانس شدند و پس از انتقال خودرو به محل امن، محل حادثه برای بررسی علت تحویل پلیس راهور شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها