مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره پیش‌بینی آسمان صاف در بیشتر مناطق کشور از تداوم گرد و غبار در سیستان و بلوچستان، خوزستان و ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۶۷
ادامه گرد و غبار در سه استان ایران

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در اغلب مناطق کشور وضعیت جوی پایدار و آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت. همچنین فردا (یکشنبه 11 شهریور) در جنوب و غرب خوزستان و جنوب ایلام رخداد گرد و خاک رقیق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر امروز (شنبه ۱۰ شهریور) در شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در شرق استان‌های گیلان و مازندران و ارتفاعات شمالی البرز مرکزی بارش باران پراکنده و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، فردا و پس فردا (یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و 12 شهریور) بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران و تهران بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (یکشنبه 11 شهریور) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان تهران در روز دوشنبه ۱۲ شهریور صاف با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها