دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: ۴ دختر نوجوان در منطقه «زیردان» واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل افتادن در گودال آب و عدم مهارت در شنا، غرق شدند.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۵۰
جزییات غرق شدن 4 دختر در نیکشهر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، محسن گل محمدی اظهار داشت: عصر امروز در پی غرق شدن یک دختر بچه۶ ساله در برکه آب روستای «زیردان» نیکشهر که اهالی روستا جهت شستن لباس های خود از آن استفاده می‌کردند، دو خواهر بزرگتر این دختر بچه که ۱۰ و ۱۸ سال سن داشتند جهت نجات خواهر کوچکتر خود وارد آب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر ادامه داد: متاسفانه این دو نفر نیز به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا و گل آلود بودن بستر برکه غرق می‌شوند.

وی با بیان اینکه پس از این حادثه عمه ۲۵ ساله این سه خواهر بلافاصله برای نجات جان برادر زاده ها خود را داخل آب می اندازد، تصریح کرد: متاسفانه وی هم پس از ورود به برکه به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا جان خود را از دست می‌دهد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر طبق گزارش تکنسین های اورژانس، هر ۴ نفر فاقد علائم حیاتی بوده و عملیات احیاء برای نجات این نوجوانان مثمر ثمر واقع نشد.

گل محمدی عنوان کرد: جنازه این ۴ نفر جهت تعیین علت نامه فوت هم اکنون به پزشکی قانونی شهرستان منتقل و پس از طی تشریفات قانونی در اختیار خانواده ایشان قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها