جام جم آنلاین از پویش #فقط_به_عشق_علی در فضای مجازی گزارش می دهد:

خوبی های دلی، فقط به عشق علی/وقتی غدیر، بوی مهربانی می گیرد

هر سال این ایام، وقتی ده روز از ذی الحجه می گذرد، کوی و برزن حال و هوای عید به خود می گیرد و دهه ای-آغاز می شود که مطلع پر نورش قربان و حسن ختامش غدیر است. دهه ای که با نام دهه ولایت هر سال اما رنگ و بویی تازه و متفاوت تر از سال قبل دارد. غدیر امسال به مدد امیر المومنین (ع) و با حرکت خودجوش جمعی از کاربران فضای مجازی، تبدیل به غدیر مهربانی شده است،‌ غدیری که در آن قرار است هر عاشق علی در پویشی مردمی، #فقط_به_عشق_علی گامی کوچک بردارد و با انجام یک کار خیر، قدر برکه غدیر را این بار عظمتی دریایی ببخشد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۹۶
خوبی های دلی، فقط به عشق علی/وقتی غدیر، بوی مهربانی می گیرد

به گزارش جام جم آنلاین، چند روزی است که فضای مجازی با هشتک های زیبایی زینت داده شده است که خبر از یک حرکت نیکو و خودجوش در بین کاربران میدهد.

حرکتی که نامش پویش غدیر مهربانی و مزین به هشتک زیبای #فقط_به_عشق_علی است و بانیانش کسانی هستند از میان همین مردم و از جنس دوستداران علی (ع).

در پویش غدیر مهربانی که از عید قربان شروع شده و تا عید ولایت امیرالمومنین علی (ع) ادامه دارد قرار است تا هر یک از کاربران با عنایت به سنت حسنه شاد کردن دل مومنان و به ویژه نیازمندان در عید غدیر، هر کار خیری که می تواند انجام دهد و با هشتک #فقط_به_عشق_ علی و درج یک پیام یا تصویر از آن کار در صفحه شخصی خود ، دیگران را نیز به این حرکت دعوت کند. دعوتی که غایتش جاری شدن مهربانی در هر کوی و برزن خواهد بود.

عظمت غدیر عظمتی دریایی است. پیامبر اکرم در روز غدیر خطاب به حاضرین فرمودند: این روز را گرامی بدارید. در این روز به یکدیگر هدیه بدهید... توانگر به سراغ مستمند برود ، و قدرتمند به یاری ضعیف...این سخنان را هر که بود و شنید ، به آن که نبود برساند. عظمت غدیر اما بالاتر از این حرفهاست. آنجا که حضرت صادق (ع) فرمودند: غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق (در راس آنها خود ائمه معصومین) و یک میلیون شهید (در راس آنها حضرت عباس و شهدای کربلا) و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد،‌شاید نقطه ای است که عظمت این روز را بر ما هویدا میکند و همزمان شور حرکت را در ما بیدار.

مردمی که همیشه پای کار هستند، اینجا هم قرار است هر کدام هر کاری از دستشان بر می آید، کم نگذارند، از اطعام نیازمندان در روز عید گرفته تا هدیه دادن به کودکان، از تخفیف مناسبتی به مشتریان تا سرزدن به آسایشگاه ها، از ویزیت رایگان بیماران تا کمک کردن به همسر، خانواده و پدر و مادر و خلاصه هر کار خیری که از دستمان بر می¬آید می تواند محتوای این پویش پر برکت را بسازد.

اگر علاقه مندید که اطلاعات و محتواهایی بیشتری را در مورد این پویش به دست بیاورید، در آن شرکت کنید و یا دوستانتان را به این پویش دعوت کنید کافی است تا هشتک #فقط_به_عشق_علی را در فضای مجازی جستجو کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها