از سوی یک قاضی فدرال در لس آنجلس

شکایت بازیگر فیلم های مستهجن علیه ترامپ رد شد

هنرپیشه فیلم‌های مستهجنی که حق‌السکوتی ۱۳۰ هزار دلاری از وکیل ترامپ دریافت کرده بود، برای ادای شهادت در مقابل کنگره ابراز آمادگی کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۵۸
هنرپیشه فیلم‌های مستهجن آماده شهادت علیه ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، استورمی دانیلز، هنرپیشه فیلم‌های مستهجن که پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حق‌السکوتی 130 هزار دلاری از وکیل ترامپ گرفته بود تا درباره رابطه غیراخلاقی‌اش با ترامپ سخنی نگوید، وعده داده است که اگر قرار باشد رئیس جمهوری ایالات متحده مورد استیضاح قرار بگیرد، در مقابل کنگره درباره توافق برای دریافت حق‌السکوت از سوی ترامپ ادای شهادت کند.

استورمی دانیلز که نام واقعی‌اش استفانی کلیفورد است، به نشریه میرور گفته است: «اگر دونالد ترامپ طی دوران تبلیغات انتخاباتی کارهایی انجام داده که نمی‌بایست انجام می‌داد، وی باید استیضاح شود ... اگر وی قانون را زیرپا گذاشته است، باید بازداشت شده و مانند دیگران با او رفتار شود.»

این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن در ادامه تصریح کرد: «با خوشحالی ادای شهادت می‌کنم و ثابت می‌کنم داستانم واقعی است.»‌

استورمی دانیلز گفت: «من همواره گفته‌ام که حقیقت مهمترین چیز است و به این علت من برای اولین بار سخن گفتم، و می‌توانم به چشمان دخترم نگاه کنم و بدانم که فرد صادقی بوده‌ام. الان حقیقت آشکار شده است و عدالت باید اجرا شود.»‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها