رئیس جمهور آمریکا که پیشتر از بازیکن‌های لیگ فوتبال این کشور بابت عدم ادای احترام به پرچم کشورش شدیدا انتقاد کرده بود، شخصا در جریان بازدید از یک بیمارستان کودکان در اوهایو مرتکب خطا شد و پرچم آمریکا را اشتباه رنگ‌آمیزی کرد!
کد خبر: ۱۱۶۱۱۷۹
ترامپ پرچم آمریکا را نمی‌شناسد! +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دونالد ترامپ بابت رنگ‌آمیزی اشتباه پرچم آمریکا حین بازدید از یک بیمارستان کودکان مورد تمسخر قرار گرفت. او قاطعانه ردیفی که باید با مداد قرمز پر می‌شد، با آبی رنگ کرد.

رئیس‌ جمهور آمریکا پس از انتقادش از بازیکن‌های ان‌اف‌ال بابت عدم احترام به پرچم و زانو نزدن حین پخش سرود ملی آمریکا پیش از بازی‌ها، به دورویی متهم شد. او همچنین در حرکت زننده دیگری، پس از یک سخنرانی ضد مهاجرتی، پرچم آمریکا را به آغوش کشید.

یک فعال در پیامی نوشت: خطوط افقی پرچم آمریکا سفید و قرمز هستند. ترامپ باید این را بداند. با توجه به انتقادی که او از زانو نزدن بازیکن‌ها در یک مسابقه فوتبال کرده بود، این بی‌احترامی به پرچم است.

کاربران توئیتر این نکته را پیش کشیدند که آیا این اشتباه رئیس‌جمهوری آمریکا سهوی بوده است یا عمدی. برخی کاربران می‌گویند ترامپ قصد داشته است تا پرچم سه رنگ سفید، آبی، قرمز روسیه را بکشد؛ آن هم در شرایطی که اف‌بی‌آی درباره ارتباطات کمپین او با روسیه پیش از انتخابات ۲۰۱۶ تحقیق می‌کند. برخی هم تصاویری از پرچم قرمز، سفید،‌ آبی هلند را منتشر کردند.

در همین حال حامیان رئیس‌جمهوری آمریکا معتقدند که او با افزودن رنگ آبی در ردیف‌های پرچم کشورش قصد ادای احترام به نیروی پلیس را داشته است. با این حال کاربران می‌گویند اگر او به پرچمی هم که روی کتش الصاق شده بود، نگاه می‌انداخت مرتکب این خطا نمی‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها