عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

کاش دولتمردان به صداقت دهه اول انقلاب باز می گشتند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:کاش دولتمردان فعلی کشور به صداقتی که در دهه اول انقلاب میان مردم و مسئولان وجود داشت، باز می گشتند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۴۲
کاش دولتمردان به صداقت  دهه اول انقلاب باز می گشتند

به گزارش جام جم آنلاین سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به عملکرد دولتمردان کشور در ابتدای انقلاب که رضایت مردمی را به دنبال داشت، افزود:رابطه دولت با مردم در ابتدای انقلاب بسیار صمیمانه بود و دولت مردم را در جریان امور قرار می داد، اما اگر امروز از کسی درمورد عملکرد قوه مجریه سوال کنیم ممکن است لبخندی از سر تلخی بزنند که این درس بزرگی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ابتدای انقلاب مسئولان از جنس مردم و زندگیشان مطابق آنان بود وصداقت در عملکردشان موج می زد. در آن زمان مسئولان خیلی بیشتر با مردم صحبت می کردند و خود به خود رابطه ملت با مسئولان نزدیک بود و اطمینان به عملکردها، باعث حمایت بیشتر و رضایت عمومی بود.

وی در خصوص عملکرد دولت فعلی افزود:جامعه ما امروز آن‌قدر در بخش اقتصادی در تلاطم است که بیشتر نمایندگان مجلس به دنبال معیشت مردم و وضعیت اقتصادی آنها هستند و حتی در نامه ای به رئیس جمهور اعلام کردند باید تیم اقتصادی خود را ترمیم کند ولی این اقدام از سوی دولت انجام نشده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:دولت باید تصمیم خود را برای اصلاح تیم اقتصادی بگیرد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. اگر دولت نسبت به این موضوع اقدام نکند مجلس مجبور است با استیضاح وزرا دست به ترمیم کابینه بزند.

وی افزود: بهتر بود رئیس جمهور در تغییر تیم اقتصادی زودتر ورود پیدا می کرد، ولی به دلیل تعلل و با توجه به ناهماهنگی تیم اقتصادی، نمایندگان مجلس امروز مجبور هستند با جمع آوری نامه استیضاح وزرا یا سوال از رئیس جمهوربا هر شیوه ای جلوی این تعلل ورود را بگیرند.

نماینده یزد با بیان این‌که دولت در صف اول مبارزه با جنگ اقتصادی است و باید اقدام اجرایی انجام دهد، گفت:دولت فعلی با رای اکثریت ملت بر سر کار قرار گرفت، اما بعد از جنگ اقتصادی که شروع شد نتوانست مدیریت واحدی را برای مقابله با این نبرد تدارک ببیند و همین امر منجر شده بیشتر مردم از دولت راضی نباشند.

موسوی افزود:‌این نارضایتی درسی است که به خودمان و ابتدای انقلاب برگردیم که دولتمردان ما شاخص های رضایتمندی مردم را مهیا می کردند .

عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام نارضایتی از عملکرد و ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت گفت:هم اکنون شرایطی ایجاد شده که رضایت مردم را به دنبال ندارد، آمریکا در مقابل ما ایستاده، اما متاسفانه این دولت آمادگی مبارزه در شرایط پیچیده امروزی را ندارد و باید هر چه سریع‌تر برای بازگشت اعتماد مردمی اقدامات ضربتی و سازنده ای انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها