دربان سابق برج جهانی ترامپ که مدعی است رئیس‌جمهوری آمریکا از رابطه جنسی‌ با خدمتکار برجش یک فرزند نامشروع دارد، قراردادی با شرکت رسانه‌ای آمریکایی «نشنال اینکوئرر» را منتشر کرده که او را وادار به سکوت می‌کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۰۳
ترامپ از خدمتکارش فرزند دارد!

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دینو ساجدین در نوامبر ۲۰۱۵ با شرکت «نشنال اینکوئرر» قراردادی را به امضا رساند که در ازای پرداخت ۳۰ هزار دلار تمام حقوق انحصاری درباره این ادعا را به آنها واگذار می‌کرد. در این سند قید شده است که او حق ندارد این مطلب را در اختیار طرف دیگری قرار دهد و در غیر این صورت باید یک میلیون دلار به این شرکت موسوم به «ای‌ام‌آی» پرداخت کند.

این قرارداد همچنین تاکید دارد چنانچه این مطلب خبری منتشر شود، به ساجدین پول پرداخت می‌شود. این مطلب اما هرگز به چاپ نرسید اما ساجدین مجبور بود تا امسال سکوت اختیار کند.

وکیل ساجدین می‌گوید: او به دلیل قراردادی که با این شرکت رسانه‌ای داشت نمی‌توانست علنا درباره آن صحبت کند اما اخیرا او از شرایط این قرارداد خلاص شده است و اکنون می‌تواند درباره تجربیات شخصی‌ و داستانش صحبت کند. ساجدین امیدوار است که حقیقت در آینده بسیار نزدیک نمایان شود.

ساجدین ۴۶ ساله تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ هم دربان یک ملک ترامپ در منهتن بود. او اولین بار در آوریل امسال ادعاهایی درباره روابط جنسی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بیان کرد.

طبق گزارش آسوشیتدپرس و نیویورکر، ساجدین در ازای دریافت ۳۰ هزار دلار از این قرارداد تمام حقوق این ادعا را که تاکید داشت رئیس‌جمهوری آمریکا پدر فرزندی نامشروع از یک کارمند برج ترامپ است، واگذار کرد.

او ملزم شده بود تا از خانه‌دار سابق ترامپ، به دلیل روابط پیشین این خانم با رئیس‌جمهور آمریکا که به تولد یک بچه ختم شد، انتقاد نکند. هویت این زن فاش نشده است اما او در گفتگویی با آسوشیتدپرس هرگونه ارتباط با ترامپ را تکذیب کرد.

مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ که اخیرا به سوء استفاده‌های مالی کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ اقرار به گناه کرد، در گفتگو با آسوشیتدپرس اذعان کرد وقتی مجله نشنال اینکوئرر روی این موضوع کار می‌کرد داستان ساجدین را با آنها در میان گذاشته است.

به گفته کوهن، او در آن زمان به عنوان سخنگوی ترامپ چنین کاری کرده است و اطلاعی از پرداخت اینکوئرر به این دربان سابق نداشته است.

این مجله آمریکایی اقدام مشابهی هم با خانم کارن مک‌دوگال، مدل آمریکایی انجام داده بود که اتهامات جنسی به رئیس‌جمهوری آمریکا وارد کرده بود. همین امر موجب شده است تا سوالاتی درباره نقش اینکوئرر و مایکل کوهن در حفاظت از وجهه ترامپ حین انتخابات ریاست جمهوری به وجود آید.

مایکل کوهن اذعان دارد که با پرداخت حق‌السکوت به مک‌داگال و استورمی دنیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن که بابت آزار جنسی ترامپ شکایت کرده، مرتکب نقض قوانین شده است. طبق اقرار او، دونالد ترامپ خواستار انجام این کارها شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها