رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب رشته بدون‌ آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا 20 شهریور ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۷۹
انتخاب رشته بدون‌ آزمون دانشگاه آزاد تا 20 شهریور ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: انتخاب رشته بدون‌ آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا 20 شهریورماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه مرکز آزمون انتخاب‌های خود را به ترتیب اولویت ثبت کنند.

وی افزود: همچنین از پایان این هفته داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند در همه گروه‌های آزمایشی دوره‌های بدون آزمون انتخاب رشته کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت‌نام گزینه علاقه‌مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده‌اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، از فرصت انتخاب رشته یک یا 5 گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که رشته‌ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی‌کنند، توجه داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته‌ محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی است که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دکتر شاهانی تاکید کرد: داوطلبان باید ابتدا از وجود رشته‌ محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کرده، سپس اقدام به پرداخت هزینه دوره مربوطه کنند. این افراد می‌توانند با کد ملی به‌ عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (کد هفت‌رقمی) که در انتهای کارنامه سازمان سنجش درج شده به‌ عنوان رمز عبور وارد سامانه شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها