سردار کوثری در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

آمریکایی ها بدانند، شبح جنگ منجر به مذاکره نخواهد شد

محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با جام جم آنلاین،

ادعاهای مذاکره آمریکا با ایران یک بلوف سیاسی است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای آمریکا در ارتباط با جنگ چیز جدیدی نیست اما کاملا مایوس از اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران است و مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری جنگی اتفاق نخواهد افتاد.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۷۵
ادعاهای مذاکره آمریکا با ایران یک بلوف سیاسی است

به گزارش جام جم آنلاین، محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده لنجان با تاکید بر اینکه آمریکا هر زمان برای هر ملتی سناریوی جنگ تراشیده، افزود: در دوران روسای جمهور آمریکا با قرائت های مختلف و تعلقاتشان به احزاب این کشور، شاهد روی آوردن آنان به بحث جنگ با ایران هستیم، بطوریکه با ساختن فرودگاه و پایگاه نظامی در کشورهای همسایه تلاش کردند سایه رعب و وحشت را بر کشور سایه انداز کنند که خوشبختانه چنین اتفاقی رخ نداد.

وی با تاکید بر اینکه روسای جمهور آمریکا تهدید به جنگ می کنند. اما تبیین راهبردهای سیاست خارجی آمریکا بر عهده یک شورای عالی در این کشور است، گفت: اساس اقدامات آمریکا روی محور ادعای روسای جمهور این کشور نمی چرخد و تنها روسای جمهور مسئول تهدید کردن هستند لذا شاهدیم که تا این لحظه آمریکا حتی یک گلوله را علی رغم وجود ناو و نیرو در کشورهای همسایه به سمت ایران نشانه نرفته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: ایران با اتکا به تجربه سالهای دفاع مقدس و توانمندی فکری جوانان خود، درتمام جنگ های تدافعی، ‌سربلند بیرون آمده و آزمایش خود را پس داده که همین کار توانسته آنان را به شک و تردید بیاندازد. لذا می داند حتی اگر شروع کننده جنگ باشد، پایان دهنده جنگ نخواهد بود.

وی افزود: کف عقل نظامی آمریکا وقتی می بیند که در عراق و سوریه خدمات مستشاری ایران چه بلایی بر سر مزدوران آنان آورده است دیگر به خود اجازه نمی دهد که که وارد جنگ عملی با کشور شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا نسیمی از توانمندی نظامی ایران در خدمات مستشاری به عراق و سوریه دیده و غافلگیر شده، افزود: آمریکا وقتی متوجه شده که در جنگ های متکی به نبرد الکترونیک، ‌ایران پادزهر تمامی نقشه ها را دارد، کاملا مایوس از اقدام نظامی علیه ایران شده و مطابق فرمایشات رهبری جنگی اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده لنجان در مورد مذاکره با آمریکا گفت: مذاکره با آمریکا مستلزم تغییر ماهیت در گفتمان حاکمیت در آمریکاست و این گفتمان در آمریکا با ماهیت امپریالیستی و زورگویی این کشور از زمانی که شکل گرفته در هم پیچیده است.

وی افزود: اگر زمانی مذاکره ای صورت گیرد آمریکا باید اقرار به اشتباهات گذشته خود در ارتباط با ایران و سایر کشورها نماید و اعلام کند که خسارت های افزون طلبی روسای جمهور کشور و حاکمیت خود را پرداخت خواهد کرد و پس از این است که تازه می توانیم بررسی کنیم که آیا شرایط مذاکره با توجه به عهدشکنی آمریکا وجود دارد یا خیر.

محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: وقتی عهدشکنی می شود چه تضمینی برای گفتگو وجود دارد. آمریکایی ها دنبال این هستند که مذاکره برای مذاکره صورت گیرد تا تابوی مذاکره شکسته شود و دل کسانی که به استقامت دل خوش کردند، خالی شود.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا ادعای مذاکره بی قید و شرط را دارد، در صورتیکه وزیر امور خارجه اش از مذاکره با قید و شرط حرف می زند.

کوهکن گفت: تا زمانی که تغییر ماهوی در نوع نگاه، گفتمان و قرائت از ارتباط با کشورها در رفتار آمریکایی ایجاد نشود، هر کشور که بخواهد با آمریکا مذاکره کند باید خود را بازنده بداند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها