مدیرکل محیط زیست استان تهران خبر داد؛

صدور ۱۱۴۸ اخطاریه زیست محیطی / پلمپ ۲۲ واحد متخلف

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد: در پایش واحدهای صنعتی استان در چهار ماهه نخست امسال بیش از هزار اخطاریه قانونی به واحدهای آلاینده ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۴۹
صدور ۱۱۴۸ اخطاریه زیست محیطی / پلمپ ۲۲ واحد متخلف

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران، کیومرث کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در پایش واحدهای صنعتی استان در چهار ماهه نخست امسال بیش از هزار اخطاریه قانونی به واحدهای آلاینده ابلاغ شد از پیگیری پرونده های قضایی واحدهای متخلف تا پلمپ این واحدها خبر داد.

کلانتری در این باره گفت: در چهار ماهه اول سال جاری ۱۱۴۸ واحد صنعتی و کارگاهی دراستان تهران اخطاریه زیست محیطی دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: صدور و ابلاغ این اخطاریه ها به واحدهای متخلف بر اساس حدود ۴۴۰ مورد شکایات واصله وگزارشات مردمی و نیز بیش از ۳۵۰۰ مورد پایش و بازدید کارشناسان محیط زیست استان صورت گرفته است.

کلانتری همچنین با اشاره به اینکه کلیه واحدهای صنعتی موظف به رعایت استانداردهای محیط زیست هستند، افزود: همچنین در چهارماهه نخست امسال ۲۲ واحد صنعتی، کارگاهی و صنفی نیز که علیرغم تذکرات و اخطارهای قبلی متاسفانه اقدامی در جهت رفع آلایندگی واحد تحت مدیریت صورت نداده بودند، پس از طی مراحل قانونی پلمپ شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: این واحدها بیشتر با آلودگی آب، خاک و هوا، موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را ایجاد کرده بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پایش واحدهای صنعتی و خدماتی در سطح استان تهران همچنان با قوت ادامه خواهد داشت و با واحدهای آلاینده و متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها