حدود 40 سال از درگذشت استیو مک کوئین می‌گذرد اما خانواده این هنرمند مشهور شکایتی بسیار عجیب از فراری ثبت کرده‌اند!
کد خبر: ۱۱۵۸۲۶۶
شکایت خانواده استیو مک کوئین از فراری +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، ماجرا در سال 2016 آغاز شد، زمانی که این برند قراردادی با بخش Tailor Made به منظور توسعه 70 پوشش بدنه الهام گرفته از نمادین‌ترین محصولات تاریخ شرکت امضا نمود.

این پوشش‌های بدنه به منظور گرامیداشت هفتادمین سالگرد تأسیس برند فراری تولید شدند و چندین مدل با ظاهری کلاسیک در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 به نمایش درآمدند. از جمله این خودروها می‌توان به F12 برلینتا با نام مستعار استرلینگ و 488 GTB با نام شوماخر اشاره کرد.

فراری همچنین تصمیم گرفت با «کالیفرنیا T» استیو مک کوئین ادای احترامی به ستاره سینما داشته باشد.

ظاهراً این کمپانی احساس کرده تولید چنین خودرویی با رنگ بدنه قهوه‌ای ادای احترامی به مک کوئین است زیرا او قبلاً مالک یک فراری قهوه‌ای بوده است.

نام‌گذاری یک رنگ بدنه به نام شما ادای احترام بسیار چشمگیری نیست اما فراری اعتقاد داشته که این موضوع مشکلی ایجاد نمی‌کند. متأسفانه خانواده فراری عقیده دیگری دارند.

بنا به گزارش کار اند درایور، خانواده مک کوئین در دادگاه لس‌آنجلس از فراری شکایت کرده‌اند. در دادخواست این خانواده آمده که چادویک مک کوئین پسر استیو مک کوئین با مدیرعامل فراری به منظور تولید یک فراری مک کوئین ویژه در سال 2011 ملاقات کرده است. در ادامه آمده که این خودرو باید نام مک کوئین را می‌داشت و خانواده او حق حضور در پروژه را به دست می‌آوردند.

ظاهراً این قرارداد به امضا نرسیده و خانواده مک کوئین با دیدن اینکه فراری بدون اطلاع به آنها اقدام به معرفی یک خودرو با پسوند استیو مک کوئین کرده است شوکه شده‌اند. در ادامه آمده که فراری در تبلیغات و بروشور خود از تصاویر استیو مک کوئین به همراه یک فراری استفاده کرده است.

ظاهراً خانواده مک کوئین درخواست غرامت 2 میلیون دلاری برای نقض قوانین ثبت تجاری و همچنین آسیب‌های روحی داشته‌اند. هنوز مشخص نیست که برنده این پرونده چه کسی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها