وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس نسبت به روند اعلام وصول استیضاحش در مجلس انتقاداتی را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۰۴
نامه انتقادی وزیر کار به رئیس مجلس / چهارشنبه؛ زمان قطعی استیضاح ربیعی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به روند اعلام وصول استیضاحش در مجلس انتقاداتی را مطرح کرد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره 12.24131د مورخ 1397.5.10 هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی، به استحضار می‌رساند اعلام زمان وصول استیضاح، در حالی از سوی هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی صورت گرفت که از اینجانب هیچ گونه دعوتی برای حضور در کمیسیون تخصصی به منظور ارائه توضیح و پاسخ به سؤالات نمایندگان محترم به عمل نیامده است؛ در حالیکه انتظار می‌رفت فرصتی برای اینجانب فراهم می‌شد تا در کمیسیون تخصصی حضور پیدا می‌کردم.

مضافاً موضوع و محور استیضاح، با توجه به اینکه تقریباً همان موارد گذشته است قطعاً ارائه توضیحات بیش از پیش می‌توانست مؤثر باشد. بنابراین، کماکان ادای توضیح در کمیسیون تخصصی را حق خود می‌دانم.

در مورد زمان حضور نیز، با توجه به اینکه فرصت استفاده از ده روز کاری مطمح نظر قانونگذار محترم می‌باشد اما به منظور رفع ایجاد زحمت برای نمایندگان شریف، روز چهارشنبه مورخ 97.5.17 را جهت حضور و ارائه توضیحات خود در مجلس اعلام می‌نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها